ARA A PORTADA
Decomissen més de 240 plantes de marihuana a Castellar
Els agents policials inicien la investigació d'una persona de 43 anys per un presumpte delicte contra la salut pública

- Decomissen més de 240 plantes de marihuana a Castellar
Publicat el 21 de desembre de 2022 a les 22:53
Actualitzat el 21 de desembre de 2022 a les 22:54
La Policia Local de Castellar del Vallès va confiscar el passat dimarts al matí 243 plantes de marihuana que es trobaven a l’interior d’una nau industrial del polígon de Can Carner. Les plantes eren a la planta superior de la nau, en un espai de 25 metres quadrats que comptava amb tota la infraestructura necessària per al seu cultiu.
Els agents van decomissar tot el gènere, van precintar el recinte en espera de la resolució judicial i van iniciar la investigació d'una persona de 43 anys per un presumpte delicte contra la salut pública.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès La Festa Major de Castellar, nominada als Premis ARC 2025
-
Castellar del Vallès Les fotografies inèdites de Ramon Llinares surten a la llum
-
Castellar del Vallès La Playtex, la nova piscina, el Sant Esteve i accions quirúrgiques als carrers, en el pressupost 2026 a Castellar
-
Castellar del Vallès Dos ferits en una topada amb dos cotxes i un camió a la B-124
-
Castellar del Vallès Nova campanya de vals de descompte als comerços de Castellar
-
Castellar del Vallès Antoni Ros Marbà, convidat de luxe en l'estrena de la Kamerata: "Volem fer un pas més"