ARA A PORTADA
Allau de sol·licituds pels pisos de lloguer social a l'antiga Playtex de Castellar
- Segueix en directe el ‘Dogfight Wild Tournament’, que té lloc a Sabadell
Publicat el
17 de febrer de 2023 a
les 13:26
Un total de 1.169 persones s’han inscrit en el darrer mes en la llista d'interessats a llogar un habitatge social a la futura promoció als terrenys de l’antiga Playtex de Castellar del Vallès. L’objectiu d’aquest registre, que es va obrir el passat 16 de gener, era conèixer el nombre i el perfil dels castellarencs que volen optar a alguns dels 90 pisos que es preveu que s’enllesteixin a partir de 2025.
El tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat del municipi, Pepe González, ha destacat que “els resultats demostren que hi ha una necessitat clara de construir habitatge públic de lloguer a la vila”, en la línia del que ja havia explicat amb el procés d'inscripció obert, quan les dades apuntaven a una allau de sol·licituds.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Castellar del Vallès
Descobertes a Castellar Vell unes sepultures monumentals de dos magnats del segle X úniques a Catalunya
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Multitudinari Aplec de Castellar Vell amb reivindicació del teixit associatiu
-
Castellar del Vallès
El comerç més antic de Castellar, sis generacions tacats de farina, aigua, sal i llevat des de 1837: "Tant de bo arribar als 200!"
-
Castellar del Vallès
Quin ha de ser el futur de Cal Gorina?
-
Castellar del Vallès
Gairebé 400 quilos de residus recollits en un dia als entorns de Castellar