ARA A PORTADA
Torna el CorreTapa a Castellar del Vallès
La festa gastronòmica celebra enguany la seva setena edició
- Torna el CorreTapa a Castellar del Vallès
Publicat el
01 de juny de 2023 a
les 11:07
Una de les iniciatives que ha fet fortuna a Castellar del Vallès és el CorreTapa. Enguany, la vila viurà la 7a edició d'aquesta proposta gastronòmica per llepar-se'n els dits i gaudir dels bars i restaurants del poble. La proposta arrencarà el dimecres 14 de juny i s'allargarà fins al dissabte 17 amb un format gairebé calcat al de l’edició de l'any passat, que va resultar un èxit amb una vintena d’establiments participants i més de 12.200 tapes servides.
Així, durant els quatre dies de CorreTapa, tothom qui ho desitgi podrà visitar els diferents establiments gastronòmics del nucli urbà per degustar les respectives propostes culinàries, acompanyades d’una beguda. Com ja es va fer l’any passat, els locals que hi participen disposaran d’un espai a l’exterior en cada local. Així, per tal d’evitar aglomeracions dins dels recintes, els locals tindran d’un espai de terrassa a la via pública, delimitat i facilitat per l’Ajuntament, hàbil durant els dies del concurs. En aquests punts les persones tastadores podran demanar i degustar la tapa sense interrompre l’activitat habitual de cada establiment gastronòmic.
L’horari del CorreTapa es torna a limitar enguany a la tarda-vespre dels quatre dies consecutius, de dimecres a dissabte, de manera que cada local participant establirà el seu horari concret a partir de les 19 hores. El programa de mà, que es podrà consultar en els establiments participants, permetrà conèixer els detalls de la celebració, horaris, productes de cada local i altres qüestions per a la ciutadania. A banda d’aquest material, la informació també es trobarà a les xarxes socials oficials de l’esdeveniment. La tapa inclou, a més del producte preparat per cada bar o restaurant, un got de cervesa, pel preu de 4 euros.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Ensurt per l'esfondrament d'un sostre a Castellar
-
Castellar del Vallès
Descobertes a Castellar Vell unes sepultures monumentals de dos magnats del segle X úniques a Catalunya
-
Castellar del Vallès
FOTOS | Multitudinari Aplec de Castellar Vell amb reivindicació del teixit associatiu
-
Castellar del Vallès
El comerç més antic de Castellar, sis generacions tacats de farina, aigua, sal i llevat des de 1837: "Tant de bo arribar als 200!"
-
Castellar del Vallès
Quin ha de ser el futur de Cal Gorina?
-
Castellar del Vallès
Gairebé 400 quilos de residus recollits en un dia als entorns de Castellar