Comunicació de l'Ajuntament de #castellardelvallès https://t.co/WmERHmNSTl pic.twitter.com/1xwUaVNJec
— Fem Castellar (@femcastellar) September 12, 2023
ARA A PORTADA
-
Alícia Romero: “Més finançament per a la Generalitat serà més finançament per als ajuntaments” Albert Acín Serra | Laura Massallé
-
El CE Sabadell es queda a zero davant de l'Alcorcón, però manté la distància al capdavant de la taula Marc Segarra Rodríguez
-
El repte d'un riu Ripoll de 40 quilòmetres i obert a la ciutadania: "El seu rol és vital" Marc Béjar Permanyer
-
-
Mor un home a Castellar en caure d'una atracció muntada per la Festa Major quan el recinte estava tancat
L'Ajuntament ha informatque la víctima ha accedit al recinte sense autorització i "desobeint els advertiments dels vigilants"
- Mor un home a Castellar en caure d'una atracció muntada per la Festa Major quan el recinte estava tancat
Publicat el 12 de setembre de 2023 a les 22:49
Actualitzat el 13 de setembre de 2023 a les 10:23
Un home de 35 anys va morir aquest dimarts a la tarda a Castellar del Vallès després de caure d'una atracció instal·lada a l'espai Aventura't per la Festa Major de la vila. Segons han informat fonts municipals, l'accident mortal va tenir lloc al voltant de dos quarts de cinc de la tarda, quan el recinte, ubicat a la plaça de la Fàbrica Nova, estava tancat al públic.
L'Ajuntament de Castellar va manifestar a través d'un comunicat que la víctima havia accedit al recinte "sense autorització i, desobeint els advertiments dels vigilants del recinte, s'ha enfilat a una atracció i ha caigut a terra des d'una alçada considerable". L'home va patir traumatismes múltiples i va ser ingressat en estat crític a l'Hospital Parc Tauli, on finalment va morir. Els Mossos d'Esquadra mantenen oberta una investigació per esclarir les causes del fatal incident.
El consistori castellarenc ha lamentat el tràgic desenllaç i ha traslladat el seu condol als familiars i amics de la víctima. L’activitat de l'Espai Aventura't va quedar suspesa durant la tarda a conseqüència del succés. Tot i així, el castell de focs es va celebrar amb normalitat posteriorment.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Un any de rècord a l'Auditori Miquel Pont: gairebé una proposta al dia i més de 45.000 espectadors
-
Castellar del Vallès
Gairebé un milió d'euros per renovar dos equipaments esportius de Castellar
-
Castellar del Vallès
Castellar activa el calendari d'ajuts: creix la bonificació per ús de la deixalleria
-
Castellar del Vallès
Sara Roy promet emoció al Calissó: "Castellar m'ha vist créixer. A Macedònia va néixer la passió per la música"
-
Castellar del Vallès
Més places d'aparcament i sentit únic en un dels punts més transitats de Castellar
-
Castellar del Vallès
Donació de 180 pel·lícules històriques a Castellar