ARA A PORTADA
-
El Banc Sabadell tanca la venda de TSB per 3.300 milions i pagarà un dividend extraordinari Redacció
-
Convoquen una protesta davant del centre educatiu de Sabadell on faran el pla pilot amb mossos de paisà Redacció
-
-
I si, abans d'agafar bisturí, fem una simulació 3D: "El cirurgià pot fer, desfer, provar, equivocar-se i fer Control Z quan vulgui" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Castellar vol ampliar l'horari del pàrquing del Mercat i millorar la zona blava
La moció de Junts va ser aprovada en el ple de setembre celebrat dimarts
- Més dones entre els nous mossos i policies municipals de Sabadell: "És el més normal del món"
Publicat el
27 de setembre de 2023 a
les 16:08
Actualitzat el
27 de setembre de 2023 a les
16:12
Castellar va obrir dimarts el curs polític després de l'estiu amb el ple del mes de setembre, en què es van debatre diverses mocions presentades pels grups. Una d'elles va posar sobre la taula la necessitat d'ampliar els horaris d'ús i millorar la gestió de l'aparcament del Mercat, un equipament infrautilitzat, tal com han manifestat la majoria de les formacions reiteradament.
La moció, presentada pel grup de Junts per Castellar, va quedar aprovada amb el suport de la resta de grups, inclòs el PSC -governant amb majoria-, i l'abstenció de la CUP. Els partits, però, van assenyalar que cal fer un esforç per redefinir el funcionament del pàrquing, que no és prou clar, i fer-lo més accessible per a la ciutadania. També des d'un punt de vista informatiu.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Les curiositats que amaga la història de la Biblioteca Antoni Tort
-
Castellar del Vallès
35 dies per proposar inversions a Castellar
-
Castellar del Vallès
"Cal millorar l'àrea de jocs, hi ha molts infants que hi pugen cada dia i poden prendre mal"
-
Castellar del Vallès
Ja hi ha data per a la desena edició del CorreTapa a Castellar
-
Castellar del Vallès
Castellar recorda un dels capítols més foscos del segle XVII: "No eren bruixes, eren dones"
-
Castellar del Vallès
Llum, foc i percussió a la quarta edició de la Triforca