ARA A PORTADA
La rehabilitació del Puig de la Creu entrarà en la segona fase
Castellar del Vallès
En les pròximes setmanes es durà a terme la construcció d'un camí de circumval·lació al voltant de tot l’edifici
- La rehabilitació del Puig de la Creu entrarà en la segona fase
Publicat el
20 de març de 2024 a
les 15:43
Actualitzat el
21 de març de 2024 a les
10:15
Des de fa al voltant de mig any, el Puig de la Creu es troba en obres. Els treballs formen part del Projecte Entorns, amb l’objectiu de refer els murs exteriors del voltant de l’edifici i preservar l'espai. Un cop s'executi la segona fase, que començarà previsiblement després de Setmana Santa, la transformació de l'entorn restringirà l'accés a la part més alta del cim, amb la construcció d'un camí de circumval·lació al voltant de tot l’edifici.
Segons ha explicat el propietari de l’indret, Gener Martí, les tasques que es duen a terme pretenen assegurar el bon estat de l'edifici, després que alguns elements estiguessin esllavissats i altres quedessin destruïts. Ell mateix apel·la a la responsabilitat i la consciència dels excursionistes durant el procés, que a partir del mes d'abril experimentarà una actuació de major abast. Un cop finalitzat, l'ermita s'obrirà puntualment en cites concretes, com passa fins ara, i les baranes serviran per marcar fins on poden pujar els visitants.
Les obres són la continuació de tota la rehabilitació del Puig de la Creu que va començar fa més de vint anys. Mentrestant, el lloc continua rebent visitant. El lloc espera aplegar el pròxim Divendres Sant multitud de visitants en la 21ª trobada de primavera, que servirà per presentar el projecte previst en l'entorn, entre altres activitats.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Neguit pels repetits talls elèctrics a Castellar
-
Castellar del Vallès
Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF
-
Castellar del Vallès
El Mercat Municipal de Castellar busca nous comerços
-
Castellar del Vallès
Comencen les obres de rehabilitació de l’escola Emili Carles-Tolrà
-
Castellar del Vallès
Vuit propostes opten al pressupost d’inversions
-
Castellar del Vallès
Cinc ferits en un xoc frontal entre dos turismes a la C-1415a