ARA A PORTADA
-
Adif, Renfe, Generalitat i maquinistes, un desacord que desencadena el caos: "No te'n pots fiar mai" Marc Béjar Permanyer
-
-
L'Embarcador del parc de Catalunya, empès a iniciar una nova vida: "Marxo molt satisfet del servei d’aquests 28 anys" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
El manteniment de Rodalies, sota la lupa pels descarrilaments: "La infraestructura està envellida" Albert Acín Serra
Castellar millora l'accés al polígon del Pla de la Bruguera
S'han asfaltat diversos carrers d'entrada a la vila
- Castellar millora l'accés al polígon del Pla de la Bruguera
Publicat el 13 de gener de 2025 a les 12:15
Actualitzat el 13 de gener de 2025 a les 12:17
En les darreres setmanes, l'entrada pel sud i altres punts de Castellar del Vallès ha experimentat diferents canvis en matèria de mobilitat. La Regidoria d’Espai Públic va completar el passat mes de desembre els treballs d’asfaltatge i pintura en diversos trams de carrers del Polígon Industrial Pla de la Bruguera, amb una actuació que també ha inclòs la millora de l’accés al polígon nord fins a l’empresa Grau SA, a la carretera B-124. En total, s’han renovat 750 metres lineals de paviment.
Les actuacions han inclòs el carrer del Bages, en el tram comprès entre el carrer de la Garrotxa i la carretera B-124, que ha suposat la millora de 500 metres de vial. També s’ha intervingut al carrer de la Garrotxa, entre els carrers del Rosselló i de Besalú, amb la renovació de 150 metres. A més, al carrer del Garraf s’han asfaltat la cruïlla amb el carrer del Solsonès, que dona accés a l’empresa Vidrala, i l’accés de l’empresa GRAU SA a la carretera de Sant Llorenç (B-124).
Segons assenyala el regidor d’Espai Públic, Pepe Leiva, aquestes actuacions formen part “del compromís de manteniment i millora dels polígons industrials de Castellar del Vallès, amb l’objectiu de garantir una mobilitat segura i fluida tant per als vehicles pesants com per als treballadors i empreses que operen en aquestes zones”.
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Un any de rècord a l'Auditori Miquel Pont: gairebé una proposta al dia i més de 45.000 espectadors
-
Castellar del Vallès
Gairebé un milió d'euros per renovar dos equipaments esportius de Castellar
-
Castellar del Vallès
Castellar activa el calendari d'ajuts: creix la bonificació per ús de la deixalleria
-
Castellar del Vallès
Sara Roy promet emoció al Calissó: "Castellar m'ha vist créixer. A Macedònia va néixer la passió per la música"
-
Castellar del Vallès
Més places d'aparcament i sentit únic en un dels punts més transitats de Castellar
-
Castellar del Vallès
Donació de 180 pel·lícules històriques a Castellar