ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell frega els 40 ºC en un episodi de calor intensa, però sense batre rècords Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell Acord a dues bandes per aplacar el soroll de les terrasses a Sabadell: cinc mesures per a reduir les queixes Marta Ordóñez
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
ERC Castellar exigeix més seguretat per al camí bici fins a Sant Feliu del Racó
Castellar del Vallès
El grup portarà la qüestió al pròxim ple de febrer
- ERC Castellar exigeix més seguretat per al camí bici fins a Sant Feliu del Racó
Publicat el
13 de febrer de 2025 a
les 13:57
El Govern de Castellar, amb Yolanda Rivera al capdavant, va fer una visita al nou camí bici paral·lel a la carretera de Sant Feliu del Racó. L'objectiu és millorar la connexió entre l'urbanització i el poble, garantint la seguretat de conductors i vianants.
Amb tot, el grup municipal d’ERC ha exigit més mesures de seguretat al voltant del carril pedalable, assenyalant deficiències en la cruïlla entre l’antic Garden i l’entrada a l’Airesol A-B. “És un punt molt perillós i cal millorar molt la seguretat per al vianant, els ciclistes o els usuaris de patinet”, avisa la regidora republicana Dolors Ruiz.
El partit alerta que l'única mesura de seguretat per als usuaris en aquest indret és la seva vista i l'agilitat per creuar, recordant que el projecte elaborat el 2021 apuntava altres mesures que no s'han implementat. “El mateix redactor del projecte ja va alertar que el pacte de l’Ajuntament amb la Direcció General de Carreteres de la Generalitat d’un senyal de stop i un de perill no eren prou segurs”, insisteix la portaveu.
En aquest escenari, la formació vol posar sobre la taula al ple de febrer la qüestió, demanant més accions per reduir el risc en aquest "punt negre" de la carretera B-124 i BV-1249.
https://www.diaridesabadell.com/2025/02/11/carril-bici-castellar-sant-feliu/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Castellar del Vallès
Crítiques al ple per una ordre de continuïtat que prorroga el contracte del servei de neteja viària i recollida de residus a Castellar
-
Castellar del Vallès
La nova piscina de Castellar posa fi a una llarga reivindicació: "El lloc és privilegiat"
-
Castellar del Vallès
Quan anar a 'la Merche' és sinònim d'omplir la nevera de carn i embotit: "Ella ens ho ha ensenyat tot"
-
Castellar del Vallès Dos vehicles i un arbre, afectats per l'incendi de sis contenidors a Castellar del Vallès
-
Castellar del Vallès
Substitueixen els contenidors d'escombraries a les Arenes després de detectar abocaments impropis
-
Castellar del Vallès
Sara Roy, Gemma Humet o un karaoke a la fresca per passar la calor a Castellar