La Plataforma Vàlua d’Entitats del Tercer Sector de Sabadell ha lliurat aquest dilluns a Aigües Sabadell el distintiu «Empresa amb vàlua». Es tracta d’un reconeixement pel compromís de la companyia d’aigües en l’àmbit sociolaboral i pel treball a favor de la integració de persones en situació de vulnerabilitat o també en risc d’exclusió social.
Enric Blasco, president d’Aigües Sabadell, va ser l’encarregat de recollir aquest premi. Aquest és el segon distintiu que rep Aigües Sabadell, ja que el novembre del 2016 també va ser reconeguda la seva qualitat com empresa. Des de la seva constitució, Aigües Sabadell treballa en la millora i integració de les persones amb diversitat funcional integrant-les en el seu equip de personal.
El percentatge de persones contractades amb algun tipus de diversitat funcional en aquesta companyia és superior al que estipula la legislació vigent en aque ta matèria. Un dels objectius estratègics de l’empresa d’aigües és impulsar i garantir la igualtat d’oportunitats. Per això, Aigües Sabadell destaca el seu Pla d’Igualtat, així com l’establiment d’un protocol antiassetjament i discriminació que s’aplica en els seus centres de treball.
Vàlua és el nom de la plataforma d’entitats que, amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell, treballen conjuntament pels drets i la igualtat d’oportunitats i la qualitat de vida de les persones en risc d’exclusió social. En formen part una vintena d’entitats, entre les que es troben Càritas, Creu Roja, AVAN, Andi, Secretariado Gitano, Cerma, i CIPO.
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | El circuit d'educació viària on s'ensenya als infants de Sabadell les normes de circulació Jan Cañadell Puigmartí
-
Lucas Viale: "Alguns clubs han trucat a Urri i Quadri, però ells han volgut continuar en tot moment" Marc Segarra Rodríguez
-
Quatre estudiants i les seves experiències amb la pressió estètica: "He sentit nois dir que no sortirien mai amb una noia grassa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Aigües Sabadell, reconeguda com una empresa amb compromís social
- Aigües Sabadell, reconeguda com una empresa amb compromís social
Publicat el
12 d’abril de 2018 a
les 12:08
Actualitzat el
18 de febrer de 2021 a les
11:49
Notícies recomenades
-
Diners
Acull alumnes d’FP Dual i guanya talent i competitivitat
-
Diners
Més de 50 empreses confirmades a la desena edició del SBD Fira PRO
-
Diners
Sabadell, entre els més destacats del programa Mentoring
-
Diners
CaixaBank tanca el 2025 amb un benefici rècord de 5.891 milions d'euros, un 1,8% més
-
Diners
L'Oficina de Treball Sabadell Centre tanca fins a nou avís
-
Diners
La Cambra de Comerç reclama més inversió a la comarca: "És absolutament insuficient"