ARA A PORTADA
-
Les veus de la inesperada notícia que ningú vol rebre: "És important dir 'ha mort'" Jan Cañadell Puigmartí
-
El batxillerat de Sabadell que "encara és una mica desconegut", però que permet "més flexibilitat i acompanyament" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Adeu a quatre dècades de peix a la mítica Xoni: "Hem fet de psicòlegs per a molts clients" Marc Béjar Permanyer
-
-
La Crida demana la dimissió del càrrec públic a Montserrat Capdevila, investigada en el cas Mercuri Redacció
El 83% dels clients d'Aigües Sabadell estan satisfets
- Temperatures altes i Sol d'estiu
- Miquel Àngel Luque
- Cap de redacció a Diari de Terrassa
Publicat el
28 de setembre de 2018 a
les 14:23
Actualitzat el
28 de setembre de 2018 a les
16:41
El 83% dels clients d'Aigües Sabadell estan satisfets. Aquest és un dels resultats de l'enquesta que s'inclou a l'Informe Anual de Desenvolupament Sostenible que la companyia d'aigües ha presentat aquest matí. Es tracta de la quarta edició de la memòria que publica l'empresa, que s'ha elaborat seguint el criteri internacional del Global Reporting Initiative.
El director general, Joan Cristià, ha afirmat que estan "contents" amb les dades de satisfacció. Tot i això, són conscients que encara tenen camí per recórrer. "Hi ha moltes coses a millorar", ha reconegut Cristià. De fet, l'índex de satisfacció l'any 2016 era del 96%, 15 punts més que el 2017. Una de les principals línies de millora és la reducció de les avaries, que l'any passat va arribar a les 484. En tot cas el 87% van ser resoltes en menys de tres hores. La companyia va invertir 1,4 milions d'euros en millores.
L'acte és una aposta per la transparència. "És un valor central perquè ens obliga a millorar", ha subratllat el director general d'Aigües Sabadell. De fet, la companyia publica totes les analítiques d'aigua agrupades per barris a la web, informa de totes les incidències al servei a Internet. En l'atenció als clients també s'ha destacat la proximitat amb nombroses reunions i trobades i associacions i fins i tot comunitat de veïns i veïnes. A més, s'ha potenciat els serveis digital i la presència en xarxes.
Un altre dels objectius és el desenvolupament sostenible. En aquest punt, cal destacar l'aposta per l'aigua regenerada i que destina per a usos no de boca (reg de parcs, neteja de vials, doble xarxa al polígon de Sant Pau de Riu Sec). Així mateix, s'ha convertit la seu social en un Ecodifici.
L'acte ha comptat amb la intervenció del director de desenvolupament de negoci d'AENOR, Carles Villarroya que ha destacat que l'informe hagi estat "de fàcil comprensió". També ha intervingut el soci d'ECIJA Advocats, Carlos Pérez, que ha exposat el nou canvi de paradigma pel que fa a l'accés a la informació per part dels usuaris. El president de Creu Roja Sabadell, ha conclòs l'acte assegurant que la memòria és "un valor positiu de compromís de la companyia d'aigües cap a la societat i la ciutat".
Notícies recomenades
-
Diners
Peio Belausteguigoitia: "Volem créixer en empreses i pimes per sobre de la mitjana del sector"
-
Diners
González-Bueno assegura que el Banc Sabadell "està molt barat" i li queda un "enorme recorregut" a la borsa
-
Diners
Eurecat arriba a la dècada de vida tancant l'any amb 74 milions d'euros d'ingressos
-
Diners
Una única cambra per "reclamar l'atenció" de les administracions?
-
Diners
Banc Sabadell supera el 42% d'execució del seu programa de recompra d'accions
-
Diners
Reforcen els Plans Locals d'Ocupació amb una dotació extra de més de 190.000 euros