ARA A PORTADA
-
-
Màxima precaució: avís de perill molt alt per ventades aquest dijous a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
Oliu beneeix l’arribada d’Armengol per liderar la “transformació tecnològica” del Banc Sabadell Manel Camps
-
L'educació, en vaga a Sabadell: "La sensació a l'escola és frustrant. No arribem a tot" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Un centenar d’empreses, a la 3a Trobada de la Cambra de Sabadell a Alemanya
- Dimecres seguirà marcat pel sol i les bones temperatures
Publicat el
23 d’octubre de 2018 a
les 09:04
Actualitzat el
23 d’octubre de 2018 a les
09:06
Un centenar d’empreses d’arreu d’Espanya es van reunir dijous passat a la 3a Trobada Empresarial de Subcontractació Industrial que va organitzar la Cambra de Comerç de Sabadell a Munic (Alemanya).
L’activitat, en el marc de la Borsa de Subcontractació Industrial, va comptar amb la col·laboració d’Acció a través de l’Oficina Exterior de Comerç i Inversions a Alemanya. L’objectiu era posar en contacte aquestes empreses subcontractistes espanyoles amb els 20 compradors d’Alemanya, Àustria i Suïssa.
D’aquesta manera, s’han dut a terme unes 200 entrevistes preconcertades. Les empreses compradores principalment pertanyen als sectors de l’automoció, fabricació de maquinària i equipaments mèdics. Segons la Cambra de Comerç de Sabadell, gràcies a aquesta trobada, s’espera que s’arribin a almenys 50 acords comercials.
La trobada ha servit per promocionar els serveis industrials de les 25 empreses subcontractistes. També s’ha treballat en la cerca i captació de compradors durant 10 mesos. Gràcies a aquesta feina, s’ha aconseguit impactar sobre unes 540 empreses alemanyes que han conegut els participants d’aquesta trobada. D’aquesta manera, s’han obtingut 30 demandes tècniques sobre les quals s’ha pogut preparar una oferta prèviament a les reunions que es van celebrar el dijous passat a Munic.
Notícies recomenades
-
Diners
L’empresa Craze Toys amplia la seva presència a Sabadell
-
Diners
La taxa d’inserció laboral al Vallès Occidental, per sobre la província de Barcelona
-
Diners
BBVA i la Cecot renoven l'acord per facilitar el crèdit a les pimes catalanes
-
Diners
"Hem sigut pioners al Vallès, impulsant el servei porta a porta personalitzat”
-
Diners
González-Bueno sobre el nomenament de Marc Armengol com a nou CEO: "És la persona ideal"
-
Diners
Invertir en sostenibilitat, el futur de les empreses