ARA A PORTADA
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell Instal·lada la tanca que vol evitar l'accés a les vies del tren a Can Llong Aleix Pujadas Carreras
-
Esports Benvingudes, retorns i molta ambició a la presentació de Fran Valera i Miguel de Toro amb el CN Sabadell: "Volem que la distància sigui més curta" Sílvia Fernández Sequero
El Banc Sabadell ven tres hospitals llogats del grup Quirón a un inversor espanyol per 200 milions d'euros
Diners
Les clíniques es troben a Barcelona, Bilbao i Sant Sebastià
- Ramon Petit: un visionari que va eliminar els intermediaris
Publicat el
31 d’octubre de 2018 a
les 21:05
Actualitzat el
01 de novembre de 2018 a les
16:53
Solvia, empresa de serveis immobiliaris vinculada al Banc Sabadell, ha venut tres hospitals llogats pel grup Quirón –els de Barcelona, Bilbao i Sant Sebastià– a un inversor espanyol per prop de 200 milions d'euros, segons han explicat a l'ACN fonts del sector. En un comunicat, Solvia ha explicat que es tracta d'una de les operacions "més rellevants aquest any en el sector immobiliari".
Amb 58.000 m2, l'edifici de l'Hospital Quirón Barcelona va ser construït el 2006 i reformat el 2017 i disposa d'un total de 187 llits. El Quirón Biscaia està situat a Erandio i té 110 llits, mentre que el de Sant Sebastià, amb 60 llits, forma part d'un antic palauet del 1936 que posteriorment es va convertir en un hospital.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Pedro Fondevilla, nou CEO de Yomovo
-
Diners
Tres empreses del Vallès Occidental, entre les més innovadores de Catalunya
-
Diners
La Fundació Banc Sabadell lliura els seus Premis a la Investigació Biomèdica i a les Ciències i l'Enginyeria
-
Diners
El Cafè Aventura obre inscripcions als premis a millor empresa i idea de negoci, valorats en més de 9.000€
-
Diners
Banc Sabadell executa el 75% del seu programa de recompra de 365 milions d'euros
-
Diners
Coptering s’estrena al Tour de França