ARA A PORTADA
-
Els voluntaris, engranatges de la protectora d’animals de Sabadell: "És la forma més maca de sanar" Marta Ordóñez
-
La grip amenaça i l’atenció primària de Sabadell aguanta el pols: "Prevenció i corresponsabilitat" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Els boscos i el Ripoll, desèrtics: així es viuen les restriccions de la pesta porcina africana a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
-
El claustre de l'institut Pau Vila de Sabadell diu 'no' a una nova iniciativa d'avaluació d'Educació Sergi Gonzàlez Reginaldo
Josep Oliu, nomenat Business Leader de l'any per la Cambra de Comerç Espanya - Estats Units
- El temps: cap de setmana assolellat
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 07 de desembre de 2018 a les 12:24
Actualitzat el 07 de desembre de 2018 a les 13:19
El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, ha rebut el premi Business Leader of the Year (Líder de l'any en negocis) de la Cambra de Comerç Espanya - Estats Units quan fa 25 anys que el banc va aterrar a l'altra banda de l'Atlàntic. El guardó reconeix els líders empresarials que han contribuït de forma significativa al creixement econòmic d'un dels dos països i a la millora de les relacions empresarials entre els dos estats.
L'exambaixador dels EEUU a Espanya i president del consell d'administració de la Cambra, Alan Solomont, ha elogiat els èxits del Banc Sabadell i ha destacat que han estat possibles gràcies a "la visió, la determinació i el lideratge" de Josep Oliu. Solomont també subratlla el paper d'Oliu en la transformació de l'entitat bancària "que va passar de ser un banc regional a un grup bancari internacional amb una destacada presència a nord-amèrica".
Oliu ha agraït el premi i ha explicat que "ens suposa un gran estímul per seguir enfortint el model de relació amb els nostres clients, basat en un servei d'alta qualitat, confiança, compromís i proximitat". A l'acte d'entrega del premi, celebrat a Nova York, hi han assistit unes 300 persones del món polític, econòmic, cultural i empresarial d'Espanya i els Estats Units.
Notícies recomenades
-
Diners
L'atur cau a Sabadell registrant la millor xifra de novembre des del 2008
-
Diners
Els Premis David posen en valor l'FP: "És una aposta de futur"
-
Diners
IDP s’adjudica la gigafactoria de bateries de CATL a Saragossa
-
Diners
La contractació de protecció davant ciberatacs creix un 87% entre les pimes clientes de BBVA
-
Diners
Quan no parlar també és comunicar
-
Diners
Antonio Orozco: "Aquest és el projecte més important de la meva vida"