ARA A PORTADA
-
La policia retira 308 cotxes abandonats a Sabadell en un any: "Ocupen places d'aparcament!" Marta Ordóñez
-
Inversió de 300.000 euros per a la millora de l'estació de Rodalies de Sabadell Sud Jan Cañadell Puigmartí
-
Els alumnes menors del cicle d’Emergències Sanitàries es queden sense pràctiques: “No ens podem graduar" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
La sabadellenca Sara Rué, nova presidenta de la Jove Cambra Internacional de Catalunya
- El temps: Dijous de sol i fred
Publicat el
23 de gener de 2019 a
les 08:45
Actualitzat el
24 de gener de 2019 a les
08:04
Aquesta cap de setmana Sara Rué ha pres possessió de la presidència de la Jove Cambra Internacional de Catalunya (JCI) en un acte celebrat a Sabadell. Rué, sabadellenca de 25 anys, substitueix Míriam València amb la intenció que l'entitat tingui més pes entre els joves i millori la seva comunicació. Es tracta d'un càrrec que es renova anualment i Sara Rué s'ha convertit en la presidenta més jove de l'entitat.
En el territori català hi ha un total de vuit Joves Cambres de Catalunya, i des de l'entitat destaquen que aquest any totes estaran presidides per dones. El 2015 Rué va presidir la secció sabadellenca de la cambra i aquest 2018 ha estat vicepresidenta de la secció catalana.
La sabadellenca és llicenciada en Criminologia i Educació Social, té un màster en dones i gènere i un altre en gestió d'esdeveniments.
Notícies recomenades
-
Diners
Banc Sabadell continuarà quatre anys més com a patrocinador principal del Barcelona Open Banc Sabadell - Trofeu Conde de Godó
-
Diners
Nova data per als premis Floc de Llana 2025
-
Diners
KIA i MG guardonen el grup sabadellenc Yomovo
-
Diners
Més de 70 persones emprenedores han fet estades en empreses europees
-
Diners
Carles Casanovas (FUNDIT): "Volem conviure i adaptar-nos a les necessitats de la indústria”
-
Diners
El teixit empresarial alerta que la inestabilitat internacional "no és positiva" per a les empreses