Amb aquesta obertura en una de les zones més exclusives i amb més poder adquisitiu de la capital catalana, Yerse suma sis punts de venda a Espanya: un a la plaça de Sant Roc de Sabadell, dos a Barcelona, un a Girona, un a Madrid i un altre a Zarautz.
ARA A PORTADA
La sabadellenca Yerse obre una nova botiga a Barcelona

- El temps: divendres torna el sol
Publicat el 11 d’abril de 2019 a les 14:21
Actualitzat el 11 d’abril de 2019 a les 16:18
La firma de moda Yerse obrirà properament una nova botiga al carrer de Santaló al barri de Sant Gervasi de Barcelona. Així, la marca sabadellenca vol reforçar la seva presència a peu de carrer amb l'objectiu de crear presència i identitat de marca.
Notícies recomenades
-
Diners Sabadell estrena l'Oficina d'Atenció a l'Empresa per enfortir el teixit econòmic local
-
Diners Ana Navés, nova secretària general del Gremi de Fabricants de Sabadell i directora de la Fundació per la Indústria
-
Diners Brussel·les obre un procediment d'infracció a l'Estat per la intervenció del govern espanyol en l'opa
-
Diners El Cafè Aventura obre inscripcions als premis a millor empresa i idea de negoci
-
Diners Com fer front a una gran apagada elèctrica?
-
Diners Núria Aymerich, nova responsable del Comissionat Especial per a la Competitivitat Industrial i de la Pime