“Amb la Covid-19 vam decidir fer-ho. És una oportunitat”Dit i fet, amb l’aplicació ja començada a desenvolupar, entre el 30 d’abril i el 4 de maig van participar en la trobada on-line de desenvolupadors Hackaton Covid-19 i van ser un dels premiats. Gràcies a això, ara reben el suport de la incubadora d’empreses Barcelona Activa per accelerar el desenvolupament del producte en temes d’empresa, legal i finançament. Fins ara ho han fet sense pressupost i amb aquesta ajuda veuran què és el que necessiten.
ARA A PORTADA
-
Vallès Quins centres educatius del Vallès prioritzarà la Generalitat per a la seva climatització? Marc Béjar Permanyer
-
Esports De Can Puiggener al cim del món: Aïcha Camara suma un nou títol internacional Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell De l’amistat al negoci: dos joves sabadellencs obren un nou local de menjar saludable al Centre Sílvia Fernández Sequero
-
Sabadell Fi del serial: Lluís Matas i Katia Botta ja són regidors no adscrits Jan Cañadell Puigmartí
-
- Prohibit sortir de Sabadell aquest cap de setmana
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
21 de maig de 2020 a
les 09:46
Actualitzat el
21 de maig de 2020 a les
11:57
Es diu Wayteo, i va néixer durant una conversa en un bar. “El moment típic en què el cambrer no ve i penses com millorar-ho”, explica un dels seus impulsors, el sabadellenc Roger Gomà, enginyer informàtic de 24 anys, que està desenvolupant l’aplicació amb el també veí de Sabadell Marc Salas, programador web de la mateixa edat. A diferència de tantes idees que no van més enllà, si bé en un moment aquesta va quedar en stand-by, “amb el coronavirus vam decidir començar-ho a fer perquè creiem que també és una bona oportunitat per no tenir contacte amb les cartes i els diners”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
IDP rep el reconeixement del Col·legi i l'Associació d'Enginyers Industrials
-
Diners
Una investigació pionera sobre com les empreses i els treballadors responen a la incertesa rep el XXV Premi Fundació Banc Sabadell
-
Diners
Més de 250 assistents al QDay de la companyia Quantum Economics
-
Diners
Quatre de cada deu empreses participants en el programa Accelera son del Vallès Occidental
-
Diners
Els ERO es redueixen un 84% a Sabadell
-
Diners
Una nova marca d'automòbils aterra a Sabadell