ARA A PORTADA
-
Cerdanyola del Vallès Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou" Marc Béjar Permanyer
-
Diners L'hotel de Sant Pau de Riu-sec celebra l’aterratge a la ciutat: “Sabadell està de moda i ho estem aprofitant” Manel Camps
-
Cultura i oci Joan Carreras interpreta els neguits de Shakespeare que avui dia pots trobar a 'X' Guillem Plans Roca
-
Sabadell La Roureda se'n va de festa major: "Volem portar l'alegria als carrers i crear comunitat" Redacció
-
- Es mantenen les temperatures
Publicat el
30 de juny de 2020 a
les 19:40
Banc Sabadell ha venut la gestora Sabadell Asset Management a la companyia Amundi per 430 milions d'euros. L'operació s'emmarca en una aliança estratègica per impulsar el negoci de fons a Espanya, segons ha informat en un comunicat.
L'operació, anunciada el gener d'aquest any, ha rebut les autoritzacions reguladores pertinents. El tancament definitiu de l'operació genera una plusvàlua per a l'entitat financera catalana de 349 milions. Segons Banc Sabadell, Sabadell Asset Management és una de les gestores d'actius de referència a Espanya, amb 21.000 milions d'actius sota gestió, dels quals 16.100 milions corresponen a fons domiciliats a Espanya.
L'entitat assenyala que l'aliança no implica cap canvi en els fons d'inversió o plans de pensions existents.
Llançament d’Amundi Funds Protect 90
En el context d'aquesta nova etapa, Banc Sabadell llança el seu primer fons Amundi, en aquest cas Amundi Funds Protect 90, F.I. A través d'aquesta proposta, Banc Sabadell aporta l’experiència, capacitat i mitjans d’Amundi a l'oferta de productes per a la xarxa de Banc Sabadell.
Es tracta d'un fons que busca protegir l'estalvi i que, a més, permet d’invertir de manera molt flexible, cercant la generació de rendibilitat.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/10/telegram-diari-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Sabadell registra la xifra d'atur més baixa en un mes de juny des de 2008
-
Diners
Neix Valltech per unir la indústria i la tecnologia del Vallès
-
Diners
Obert el termini per sol·licitar serveis gratuïts de consultoria energètica per a empreses industrials
-
Diners
L’ocupació creix a tots els barris de Sabadell
-
Diners
La Fundació Banc Sabadell reconeix dos investigadors en els àmbits de l'edició del genoma i l'energia neta
-
Diners
El Tesla Center esdevé un punt estratègic de la companyia a Catalunya