ARA A PORTADA
La sabadellenca IDP construeix instal·lacions de bonÀrea a Saragossa

- El dijous arriba algun núvol a Sabadell
Publicat el 31 de març de 2021 a les 20:28
Actualitzat el 31 de març de 2021 a les 23:12
L’empresa de Sabadell IDP, dedicada als projectes d’enginyeria, medi ambient i arquitectura, torna a aconseguir bons resultats en la consecució dels seus projectes per a grans construccions. A través del disseny i preparació del projecte constructiu, la sabadellenca ha tingut un paper fonamental en la consecució de les noves instal·lacions que el Grup bonÀrea Agrupa està construint a Épila, a la província de Saragossa.
Concretament, IDP ha emprat la tècnica coneguda com a modelatge d’informació de construcció (BIM, per les seves sigles en anglès) per permetre la projecció de les obres en format virtual i en tres dimensions. Aquesta tècnica ha permès projectar la vialitat, les infraestructures i els serveis necessaris per permetre el desenvolupament i l’activitat que s’ha de generar a partir del nou parc.
Les obres han finalitzat ja la primera part del projecte, que ha consistit en el moviment de fins a 3,5 milions de metres cúbics de terra. Això ha permès aplanar un desnivell de fins a 38 metres al llarg dels seus 3 quilòmetres de longitud i més de 450 metres d’amplada mitjana. Un cop finalitzada, l’obra ocuparà una superfície de 180 hectàrees, 5,6 quilòmetres de vialitat principal i 500 metres de vials secundaris. El Grup d’enginyeria IDP consolida així la seva experiència en el desenvolupament de diferents projectes nacionals i internacionals de renom. Entre ells es troben la urbanització de Can Margarit a Sant Esteve Sesrovires o la Nueva Ciudad de Olmos al Perú.
Notícies recomenades
-
Diners Eloi Planes: "Un país necessita empresaris arrelats al territori”
-
Diners El salari mitjà brut anual de Sabadell, per sobre el català i espanyol
-
Diners Sabadell accelera les matriculacions: un 16,7% més
-
Diners Josep Oliu: "Amb el darrer drac hem tornat al castell perquè és on es defensa millor"
-
Diners La 1a edició de la Nit del Teixit Empresarial reconeix el potencial econòmic i social de Sabadell
-
Diners Economia eleva l'opa al Consell de Ministres