ARA A PORTADA
Paz Torras obrirà les seves primeres botigues
- Sabadell resisteix a la quarta onada, que creix a Catalunya
Publicat el
04 d’abril de 2021 a
les 09:30
Actualitzat el
03 d’abril de 2021 a les
15:38
Paz Torras fa un pas endavant i començarà a vendre directament al consumidor final. La companyia sabadellenca obrirà per primer cop en els seus cinquanta anys d’història les seves primeres tendes de roba físiques en el sector de la moda ‘retail’ o al detall. En seran un total de set i estaran situades en l’interior dels establiments d’El Corte Inglés a Sabadell, Madrid, Sevilla, Màlaga, la Corunya i Santiago de Compostel·la.
La intenció de Paz Torras és reforçar la seva aposta en moda femenina al mateix temps que experimenta amb un nou enfocament directe cap al consumidor. De fet, la companyia aposta des dels seus inicis per la producció de proximitat i confecciona totes les seves peces en territori nacional. Ara, amb la Covid-19, ha col·laborat amb institucions públiques per a la fabricació de material sanitari i també ha elaborat peces de roba sostenibles en totes les seves col·leccions.
Dit això, la firma sabadellenca opera també amb la marca Andam i amb System Action, la qual va adquirir després que l’empresa entrés en concurs de creditors de manera voluntària. Paz Torras va presentar una oferta en ferm per adquirir la marca i la unitat productiva de System Action, que tenia en el moment de presentar concurs, una facturació d’onze milions d’euros. L’oferta de la tèxtil de Sabadell va significar la continuïtat de l’empresa.
Notícies recomenades
-
Diners
Peio Belausteguigoitia: "Volem créixer en empreses i pimes per sobre de la mitjana del sector"
-
Diners
González-Bueno assegura que el Banc Sabadell "està molt barat" i li queda un "enorme recorregut" a la borsa
-
Diners
Eurecat arriba a la dècada de vida tancant l'any amb 74 milions d'euros d'ingressos
-
Diners
Una única cambra per "reclamar l'atenció" de les administracions?
-
Diners
Banc Sabadell supera el 42% d'execució del seu programa de recompra d'accions
-
Diners
Reforcen els Plans Locals d'Ocupació amb una dotació extra de més de 190.000 euros