ARA A PORTADA
-
Badia del Vallès El Vallès Occidental es manté com a zona de mercat residencial tens Marc Béjar Permanyer
-
Sabadell Puc aparcar en un gual propi sempre que vulgui? Això diu la normativa de circulació de la DGT Jan Cañadell Puigmartí
-
Esports Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent Marc Segarra Rodríguez
-
-
- L’obra nova creix un 223% tot i la pandèmia
Publicat el
05 de maig de 2021 a
les 18:28
Actualitzat el
06 de maig de 2021 a les
10:29
Les solucions de la Indústria 4.0 han permès a Costa Brava Mediterranean Foods passar de ser una empresa familiar fundada el 1969 a Cassà de la Selva a un gran grup del sector alimentari, amb 15 plantes, 4.000 empleats i vendes (956 milions d'euros) a més de 50 països.
Costa Brava protagonitzà aquest dimecres la 9a sessió del Cicle de Jornades organitzat per la Fundació per la Indústria per a potenciar la Indústria 4.0 i connectar grans empreses i pimes industrials, l'obertura de la qual va anar a càrrec de Josep Roca, president de l'entitat organitzadora.
Jesús Coello, director de Comunicació de Costa Brava, va detallar les claus de l’èxit: excel·lència industrial, seguretat alimentària, qualitat i passió per la feina ben feta. “La transformació digital ha estat possible per la integració de les noves tecnologies en la nostra manera de fer”.
El contrapunt fou Splendid Foods, pime d’Osona dedicada a l’elaboració d’embotits (amb marques com Can Duran o l'emblemàtica Casa Sendra). L’èxit, va precisar David García-Gasull, el seu gerent, prové de “la inversió tecnològica, el Big Data i els sistemes d’intel·ligència artificial”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La Fundació 1859 Caixa Sabadell genera més de 13 milions d’euros en una dècada destinats a obra social
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes
-
Diners
L’atur repunta a Sabadell després de quatre mesos a la baixa