ARA A PORTADA
-
-
Sabadell La formació dels futurs professionals d’emergències surt de l’aula: "Confiem en la simulació per davant de tot" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell Cuca Santos (PP) treu la bandera de Ceuta des de Sabadell en un 12-O marcat per les eleccions generals: "El canvi comença aquí" Marta Ordóñez
-
Esports Ferran Costa: "Al futbol, cal estar preparat per qualsevol tipus de partit. Estic molt satisfet amb la mentalitat de l'equip" Marc Segarra Rodríguez
- El president Pere Aragonès fa la seva primera visita oficial a Sabadell
Publicat el
25 de maig de 2021 a
les 01:49
Actualitzat el
25 de maig de 2021 a les
12:16
L’Escola Superior de Disseny (ESDi) inaugurarà aquest dimarts l’exposició-homenatge ‘La fàbrica del disseny. Expo-homenatge a Josep Bombardó, el industrial que va apostar pel disseny a Sabadell’.
Josep Bombardó Navinés (1947-2021), empresari de referència del sector tèxtil-confecció i impulsor de diferents iniciatives i projectes d’ordre econòmic i empresarial, ha deixat una forta empremta a la ciutat i les seves institucions.
Fou promotor de la Fundació del Disseny Tèxtil (FUNDIT) i de l’ESDi, escola inaugurada l’any 1989. ESDi recorda d’aquell moment les paraules de Bombardó, conscient de la necessitat d’actualitzar el sector i d’adaptar-lo a les noves exigències de la producció internacional: “per a millorar la competitivitat en el mercat és necessària una major sensibilitat del món industrial cap a aquests aspectes. En èpoques com les que vivim, es requereix la competitivitat fonamentada en la innovació… La innovació també s’assumeix des de la creativitat”.
Això és part del llegat que l’ESDi vol destacar de Bombardó i que ha permès convertir Sabadell i l’escola en referents nacionals i internacionals en l’àmbit del disseny i la innovació.
La mostra -centrada en la figura de Bombardó, els seus valors i la seva aposta pel disseny- serà inaugurada a dos quarts de 7 de la tarda al pati del Casal Pere Quart (Rambla, 69), i podrà visitar-se a la sala 1 fins al 16 de juny.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Jaume Moncunill (Bon Preu): “Necessitem administracions més àgils i compromeses amb el desenvolupament econòmic”
-
Diners
El nou Esclat de la rambla d'Ibèria: 18 milions d'euros d'inversió i vuitanta llocs de treball
-
Diners
El nou centre d'ABB Robotics, a principis del 2028: "El futur que tenim al davant és realment excitant"
-
Diners
Fira Vallès Treball: l’espai per trobar talent i oportunitats laborals
-
Diners
Aprovada la Llei de Cambres: “Per fi veiem la llum”
-
Diners
BPCE adquireix un 7% del capital social del Banc Sabadell