ARA A PORTADA
-
Sabadell FOTOS | Un matí sec i un xàfec intens a l'inici de la tarda marquen un dia per al record a Sabadell Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell VÍDEO | Denuncien una agressió policial a un jove durant la Festa Major de Sabadell Albert Acín Serra | Aleix Pujadas Carreras | Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell A l'espera del carril bici entre Sabadell i Terrassa: "A veure si acaben d'una vegada" Aleix Pujadas Carreras
-
El Banc Sabadell ha obtingut una plusvàlua de 75 milions per la transmissió de la seva dipositària a BNP Paribas
Diners
- Joan Carles Riba: "Hi haurà canvis i volem sacsejar algunes seccions"
Publicat el
07 de juny de 2021 a
les 17:08
Actualitzat el
08 de juny de 2021 a les
09:40
El Banc Sabadell (BS) ha tancat la transmissió de la seva dipositària institucional a BNP Paribas Securities Services per un import de 115 milions d’euros després de rebre les autoritzacions pertinents i complir totes les condicions exigides, segons ha informat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
La venda de la dipositària -procés iniciat a finals del 2019- s’inscriu en la voluntat del BS de centrar la seva activitat en negocis estratègics i l’ajudarà a reforçar la seva ràtio de capital.
Amb aquesta operació, l’entitat que presideix Josep Oliu ha generat una plusvàlua neta de 75 milions d’euros (58 milions en tancar-se la transacció i 17 milions periodificats durant els següents exercicis).
L’acord amb BNP Paribas, un dels principals bancs de França i d’Europa, preveu cobraments addicionals posteriors subordinats al compliment de determinats objectius relacionats amb el volum d’actius sota dipòsit de l’entitat francesa i els ingressos per comissions.
CAIXA FORTA
La dipositària custodia els títols, els valors i, en general, el patrimoni de les institucions d’inversió col·lectiva (fons, societats d’inversió de capital variable/SICAV, plans de pensions...), encarregant-se del seu dipòsit, administració i vigilància.
La dipositària del Sabadell compta amb 22.000 milions d’euros en actius sota gestió.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Pimec denuncia que Espanya frena el creixement de les empreses
-
Diners
Better Care, guardonada a la 'China Innovation Cup 2026'
-
Diners
Moventis incorpora a Carlos Castán com a nou director d'Operacions
-
Diners
La Fundació Banc Sabadell col·labora amb la Fundació Impulsa per impulsar noves oportunitats per a joves
-
Diners
Trobada Ciesc i govern per "compartir inquietuds i estratègies de ciutat"
-
Diners
L'atur creix un 4% a Sabadell durant l'agost