ARA A PORTADA
-
El Banc Sabadell tanca la venda de TSB per 3.300 milions i pagarà un dividend extraordinari Redacció
-
-
Convoquen una protesta davant del centre educatiu de Sabadell on faran el pla pilot amb mossos de paisà Redacció
-
I si, abans d'agafar bisturí, fem una simulació 3D: "El cirurgià pot fer, desfer, provar, equivocar-se i fer Control Z quan vulgui" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Cinc 'start-ups' de Sabadell explicaran la seva experiència emprenedora
- Sabadell s'uneix a la promoció del Mundial femení d'handbol
Publicat el
24 de novembre de 2021 a
les 07:30
Actualitzat el
29 de novembre de 2021 a les
16:37
La Xarxa Onion, amb col·laboració amb el Diari de Sabadell, organitzarà el pròxim dimarts dia 30 de novembre una taula rodona amb la presència de cinc joves emprenedors sabadellencs amb la intenció que expliquin la seva experiència sobre emprendre a Sabadell i debatin sobre el tema. La trobada, que s'emmarca dins del Mes de l'Emprenedoria, tindrà lloc a la sala d'actes del Casal Pere Quart. Qui vulgui assistir-hi, haurà d'inscriure's a un formulari.
Arnau Navarro (Haddock), Tania Marcial (Tania Marcial), Joshua Molina (Oasis Hunters), Georgina Coll (Columat) i Xavi Martínez (United Gamers) seran els ponents. La intenció principal és que comparteixin amb els assistents quins han estat els motius que els han dut a emprendre, quines expectatives de futur tenen pels seus respectius negocis i si Sabadell és un bon lloc per engegar un negoci.
https://www.diaridesabadell.com/2021/09/18/15-joves-que-volen-canviar-el-futur/
Així mateix, el president de la Xarxa Onion, Arnau Bonada, explica que és un acte pensat per a "gent jove" que tingui "esperit emprenedor". "Volem donar veu als joves, ja que ells també són capaços de muntar start-ups. La xerrada segur que serà útil per a persones que tenen dubtes de si fer el pas i crear una empresa o no", afegeix.
https://www.diaridesabadell.com/2021/10/27/sorganitzen-activitats-per-atraure-talent-emprenedor-a-sabadell/
Notícies recomenades
-
Diners
Gestos, mirades o silencis: "La comunicació és una habilitat que es pot treballar"
-
Diners
Creixen les vendes a la Fira del Vehicle Ocasió Vallès: 180 operacions en 3 dies
-
Diners
Sílvia Grau (GRAU, S.A.): "Cal una aposta decidida per la indústria: és motor econòmic del país"
-
Diners
La Fira Vehicle d’Ocasió omple Sabadell de curiosos, famílies i compradors
-
Diners
Laboral Kutxa aposta per Sabadell
-
Diners
Scharlab inicia el compte enrere per a la nova planta de producció