ARA A PORTADA
- S'activarà un número de telèfon per acostar els Serveis Socials a la ciutadania
Publicat el
30 de novembre de 2021 a
les 12:35
Actualitzat el
30 de novembre de 2021 a les
13:54
La Xarxa Onion, amb col·laboració amb el Diari de Sabadell, organitza aquest dimarts a la tarda (18 h) una taula rodona amb la presència de cinc joves emprenedors sabadellencs amb la intenció que expliquin la seva experiència sobre emprendre a Sabadell i debatin sobre el tema. La trobada, que s'emmarca dins del Mes de l'Emprenedoria, tindrà lloc a la sala d'actes del Casal Pere Quart. Qui vulgui assistir-hi, haurà d'inscriure's a un formulari.
Arnau Navarro (Haddock), Tania Marcial (Tania Marcial), Joshua Molina (Oasis Hunters), Georgina Coll (Columat) i Xavi Martínez (United Gamers) seran els ponents. La intenció principal és que comparteixin amb els assistents quins han estat els motius que els han dut a emprendre, quines expectatives de futur tenen per als seus respectius negocis i si Sabadell és un bon lloc per engegar un negoci. També hi haurà torn de preguntes i consideracions per a les persones del públic.
Així mateix, el president de la Xarxa Onion, Arnau Bonada, explica que és un acte pensat per a "gent jove" que tingui "esperit emprenedor". "Volem donar veu als joves, ja que ells també són capaços de muntar start-ups. La xerrada segur que serà útil per a persones que tenen dubtes de si fer el pas i crear una empresa o no", afegeix.
https://www.diaridesabadell.com/2021/09/18/15-joves-que-volen-canviar-el-futur/
https://www.diaridesabadell.com/2021/10/27/sorganitzen-activitats-per-atraure-talent-emprenedor-a-sabadell/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Yomovo Kia Integral Car, entre els millors concessionaris d'Europa
-
Diners
IDP desenvoluparà el bessó digital d’un sistema robòtic per collir tomàquets cherry
-
Diners
Movento obre a Badalona el seu primer concessionari BYD
-
Diners
BBVA abonarà un dividend rècord de 37 cèntims per acció
-
Diners
Lluny dels objectius marcats en matèria de descarbonització: “No anem bé”
-
Diners
El VAB del Vallès Occidental creix un 2,7% i ja supera en un 12,3% el nivell d'activitat del 2019