ARA A PORTADA
La nova botiga de Wala a Sabadell obrirà la setmana vinent
- La RFEF garanteix els ingressos per televisió als clubs
Publicat el 10 de març de 2022 a les 16:26
Actualitzat el 11 de març de 2022 a les 13:16
La cadena de botigues d’articles esportius i moda Wala, propietat del grup Unipreus, inaugurarà el pròxim 17 de març un nou establiment comercial a Sabadell. El nou local està ubicat al Centre Comercial Via Sabadell, a Riu-sec.
L'establiment disposa de 2.500 metres quadrats de superfície comercial i comptarà amb una àmplia gamma d’equipament esportiu multimarca i moda casual, així com aliments nutritius bàsics per a millorar el rendiment esportiu. Wala ha contractat a 50 persones per a la nova botiga que cobriran seccions tècniques com muntanya, esports de neu, ciclisme, running o futbol i de moda casual.
Actualment, Wala compta amb cinc grans botigues d’equipaments esportius i moda de les principals marques a Catalunya. Amb la de Sabadell, en tindrà sis. Les altres cinc estan situades a Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona i Vic.
https://www.diaridesabadell.com/2021/11/05/wala-contractara-50-treballadors-per-a-la-botiga-que-estrenara-a-sabadell/
Notícies recomenades
-
Diners
Grup Salas impulsa el seu primer hotel
-
Diners
Sabadell, tercera ciutat en generació de riquesa
-
Diners
El Banc Sabadell reparteix 370 milions d'euros entre els seus accionistes
-
Diners
Fluidra culmina l'adquisició del 27% del fabricant Aiper
-
Diners
Has sol·licitat el ‘Kit’ Digital? La Cambra t’ajuda a implementar-lo
-
Diners
Jose Racionero (AEPCRO): "Can Roqueta és un bon polígon, però calen actuacions de manteniment i millora"