El conseller Torrent aposta per reindustrialitzar Sabadell

S'ha trobat amb agents econòmics de la ciutat i ha conegut de primera mà l’Amanidor, el nou restaurant de CIPO al casal cívic de la Creu de Barberà

  • Obituari de Sabadell del 3 de juliol de 2022
Publicat el 01 de juliol de 2022 a les 19:39

El conseller d’Empresa i Treball del Govern de la Generalitat, Roger Torrent, ha estat avui al migdia a Sabadell. Torrent s'ha trobat amb agents econòmics de la ciutat i ha conegut de primera mà l’Amanidor, el nou restaurant de CIPO al casal cívic de la Creu de Barberà.

L’expresident del Parlament ha escoltat les propostes de l’alcaldable i portaveu d’Esquerra Republicana a l’Ajuntament, Gabriel Fernàndez, per reactivar l’economia sabadellenca i crear-hi llocs de treball de qualitat.

El conseller els ha exposat les principals polítiques del departament que encapçala i les seves accions a Sabadell. L’objectiu principal és reindustrialitzar la ciutat: “Volem impulsar el sistema productiu i implica recuperar el pes industrial”, va dir Torrent.