
ARA A PORTADA
Bricomart, ara Obramat, cerca 60 treballadors per a la nova botiga que obrirà a Sabadell
La cadena de magatzem de distribució especialitzada en la construcció i la reforma col·laborarà amb l'Ajuntament en el procés de selecció per cobrir les places vacants

- Més trens en hora punta: aquests són els canvis a la línia Barcelona-Vallès
Publicat el 08 de desembre de 2022 a les 15:08
Actualitzat el 09 de desembre de 2022 a les 11:14
Bricomart, que des de fa unes setmanes ha canviat el nom i es diu Obramat, busca 60 treballadors per al nou magatzem que obrirà a Sabadell, que comptarà amb més de 45.000 metres quadrats de superfície. La cadena de magatzem de distribució especialitzada en la construcció i la reforma col·laborarà amb l'Ajuntament en el procés de selecció per cobrir les places vacants, que són de personal venedor generalista, de recepció de mercaderies i de caixa.
El procés de selecció es realitzarà al Vapor Llonch durant aquest mes de desembre. De fet, l'auditori d'aquest espai acollirà els dies 16 i 19 de desembre una sessió informativa d'Obramat, on es citaran les persones interessades a presentar la seva candidatura, que compleixin els requisits i encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
[caption id="attachment_242127" align="aligncenter" width="700"]
Imatge del solar on es construirà el magatzem d'Obramat / DAVID CHAO[/caption]
Per participar, les persones interessades s’han de registrar a aquestes sessions per mitjà del web municipal sabadelltreball.cat o l’app Vapor Llonch i aquelles que superin el primer filtre seran convocades a la sessió informativa presencial. Les persones convocades rebran un correu electrònic indicant l'hora de la sessió. Per a més informació, es pot adreçar un correu electrònic a sabadelltreball@ajsabadell.cat o enviar un missatge al WhatsApp 696363850.

Notícies recomenades
-
Diners Els accionistes minoritaris del Sabadell apunten "possibles acords ocults" entre l'inversor David Martínez i el BBVA
-
Diners ACCIÓ: 375.000 projectes empresarials i més de 250.000 llocs de treball en els seus 40 anys d'història
-
Diners Torres celebra la decisió de Martínez per ser una "clara mostra de l'enorme atractiu de l'oferta"
-
Diners El Consell del Banc Sabadell rebutja la millora del 10% del BBVA per ser a un "preu insuficient"
-
Diners El Banc Sabadell contraataca i eleva la retribució a l'accionista fins als 1.450 milions d'euros
-
Diners L'Ikea d'Alfafar, projectat i dirigit per una empresa de Sabadell, torna a fer de refugi per les intenses pluges