ARA A PORTADA
-
Sabadell FOTOS | Un detingut i diversos identificats en un operatiu dels Mossos en un bloc de Can Puiggener S. G.
-
Sabadell FOTOS | Així s'ha viscut l'eclipsi des de la millor vista de Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Sabadell FGC talla el servei entre Gràcia i Sarrià: què has de saber si agafes el tren a Sabadell? Agències | Sergi G. R.
-
Sabadell Incorporaran infermeres a les escoles, una reivindicació que famílies de Sabadell fa temps que demanen Sergi Gonzàlez Reginaldo
- L'IPC torna a repuntar el gener
Publicat el
15 de febrer de 2023 a
les 09:48
Actualitzat el
15 de febrer de 2023 a les
17:12
L'índex de preus de consum (IPC) ha repuntat una dècima al gener a Catalunya, fins al 5,3%, en comparació amb el desembre (5,2%), segons ha informat l'Institut Nacional d'Estadística (INE). D'aquesta manera, l'indicador ha tornat a enfilar-se lleugerament després de cinc mesos consecutius de baixades.
La pujada ha arribat en el primer mes en vigor de la rebaixa de l'IVA dels aliments bàsics i ha coincidit, també, amb la retirada del descompte als carburants. Els aliments sí que han moderat el preu respecte del desembre, dues dècimes, però han continuat disparats respecte fa un any (13,2%). Al conjunt de l'Estat, la variació anual de l'IPC s'ha situat en el 5,9%, dues dècimes més que al desembre i una dècima per sobre de l'indicador avançat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners El Banc Sabadell amplia fins al 2035 l’acord amb Amundi en gestió d’actius
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes
-
Diners
L’atur repunta a Sabadell després de quatre mesos a la baixa
-
Diners
Anytime Fitness obrirà el seu tercer gimnàs a Sabadell