ARA A PORTADA
- Inauguració del nou 'showroom' de cuines a Catalonia Ceramic
Publicat el
24 d’abril de 2024 a
les 16:39
Actualitzat el
26 d’abril de 2024 a les
17:20
Aquest dijous, a les 19 h, dins les actuals instal·lacions de Catalonia Ceramic a Sabadell (c/ Sant Ramon de Penyafort, 37), s'inaugurarà el nou espai de venda i exposició de cuines. La nova exposició compta amb més de 200 m2 dedicats a la venda i disseny de cuines per a la llar.
El showroom compta amb el muntatge de diversos ambients de cuines, dissenyats amb marques reconegudes i destacades com Schüller, Santos, Armony i Pino. Aquesta diversitat de fabricants dona lloc a poder crear diversos ambients, des d'espais més moderns o sofisticats fins a espais més rústics o clàssics, sempre amb una alta qualitat i prestacions.
Així mateix, també s'amplia la gamma d'acabats de cuines, amb els taulells de treball porcellànics de la reconeguda marca italiana EnergieKer, amb altres prestacions i dissenys de destacats. La incorporació de cuines amplia l'actual venda i exposició de més de 2.000 m² de material ceràmic i sanitari present a Sabadell, des de fa més de deu anys.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Banc Sabadell llança la IX edició de BStartup Health i presenta les seves últimes inversions en salut
-
Diners
L'hotel de Sant Pau de Riu-sec celebra l’aterratge a la ciutat: “Sabadell està de moda i ho estem aprofitant”
-
Diners
Sabadell registra la xifra d'atur més baixa en un mes de juny des de 2008
-
Diners
Neix Valltech per unir la indústria i la tecnologia del Vallès
-
Diners
Obert el termini per sol·licitar serveis gratuïts de consultoria energètica per a empreses industrials
-
Diners
L’ocupació creix a tots els barris de Sabadell