ARA A PORTADA
-
La contaminació a Sabadell va caure l’any 2025, abans de l'activació de la zona de baixes emissions Albert Acín Serra
-
-
Montserrat Termes, economista: "Davant dels desastres naturals, és més barat prevenir que curar" Jan Cañadell Puigmartí
-
Canvis en el cens de l'amiant de Sabadell: on s'ha actuat els últims anys i quins reptes queden? Redacció
-
La construcció d'habitatges a Sabadell frena el 2025 després d'anys de creixement Aleix Pujadas Carreras
El mercat premia la negativa del Banc Sabadell a l'oferta del BBVA
- El mercat premia la negativa del Banc Sabadell a l'oferta del BBVA
Publicat el
07 de maig de 2024 a
les 22:30
Actualitzat el
08 de maig de 2024 a les
10:34
L'endemà de la negativa del Consell d'Administració del Banc Sabadell a acceptar la proposta del BBVA, el mercat borsari ha premiat la decisió, tancant aquest passat dimarts a 1,88 € el valor de l'acció. Un 8,22% per sobre del dia anterior a l'oferta del banc madrileny per absorbir el Banc Sabadell.
Segons l'informe de Britta Schmidt de Autonomous reitera el potencial positiu de generació de beneficis per al Banc Sabadell en solitari, que ja s'observava abans de la publicació de l'oferta. Per altra banda, tal com recull Europa Press, l'informe de Paco Riquel de Alantra destaca que el Banc tornarà més d'un 25% de la seva capitalització de mercat actual als accionistes durant dos anys i que el seu benefici per acció (BPA) mantindrà una tendència positiva en aquest període.
Antonio Reale de Bank of America indica que el mercat ja descomptava que l'oferta es descartaria, ja que el canvi oferit amb com les sinergies estimades per BBVA estaven per sota del valor intrínsec del Banc i de l'operació combinada, respectivament.
Notícies recomenades
-
Diners
Més de 50 empreses confirmades a la desena edició del SBD Fira PRO
-
Diners
Sabadell, entre els més destacats del programa Mentoring
-
Diners
CaixaBank tanca el 2025 amb un benefici rècord de 5.891 milions d'euros, un 1,8% més
-
Diners
L'Oficina de Treball Sabadell Centre tanca fins a nou avís
-
Diners
La Cambra de Comerç reclama més inversió a la comarca: "És absolutament insuficient"
-
Diners
Pimec Vallès Occidental dibuixa un 2026 positiu i posa la "base industrial" com a factor clau