ARA A PORTADA
Fluidra abonarà el primer pagament del seu dividend el pròxim 3 de juliol
- Fluidra abonarà el primer pagament del seu dividend el pròxim 3 de juliol
Publicat el
06 de juny de 2024 a
les 10:56
Actualitzat el
06 de juny de 2024 a les
11:19
L'empresa líder mundial en equips i solucions connectades en el sector de la piscina i wellness, Fluidra, abonarà el primer pagament del seu dividend a compte del resultat del resultat del 2023 el pròxim 3 de juliol. En concret, de l'import brut total del dividend, que ascendeix a 0,55 euros, aquest primer pagament serà de 0,30 euros per acció. El segon pagament s'abonarà el pròxim 3 de desembre, amb un import brut unitari a repartir de 0,25 euros.
La companyia nascuda a Sabadell va destacar que després de la celebració de la junta general ordinària d'accionistes, celebrada el passat 8 de maig, que el dividend suposarà un desemborsament màxim de 105,67 milions d'euros.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
La nova planta de Mikalor a Sabadell, al 100% operativa
-
Diners
La retribució anual creix un 3,2% de mitjana
-
Diners
La Cambra de Comerç accelerarà 10 startups tecnològiques a través del programa Impulsa Startup
-
Diners
Banc Sabadell s'uneix a Qivalis, el consorci de bancs europeus que llançarà una nova 'stablecoin' vinculada a l'euro
-
Diners
Eduardo Elizalde (Laboral Kutxa): "No obrim una oficina; obrim una nova porta per a les famílies i les empreses de Sabadell"
-
Diners
Front comú per impulsar la competitivitat de la indústria a Sabadell