ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell lidera el rànquing de serveis a les empreses

- Sabadell lidera el rànquing de serveis a les empreses
Publicat el 30 d’octubre de 2024 a les 13:09
La Diputació de Barcelona ha reconegut el servei que es realitza des de l’Oficina d’Atenció a l’Empresa i l’Autònom/a en relació al programa Mentoring d’acompanyament a persones autònomes i petits negocis.
Sabadell és el punt local de la demarcació de Barcelona on s’ha promogut un major nombre de relacions de mentoria per ajudar les petites empreses a reactivar l'activitat i salvaguardar llocs de treball. En concret, durant 2024 s’han fet 20 derivacions de persones emprenedores, s’han apuntat 3 noves persones mentores i s’han iniciat 14 relacions de mentoring al programa, situant la ciutat en el primer lloc del rànquing elaborat per la Diputació de Barcelona com a punt local amb major activitat.
Mentoring és un programa d’acompanyament personalitzat i gratuït per al col·lectiu d’autònoms/es i microempreses, mitjançant el qual persones empresàries, directives o professionals amb àmplia experiència empresarial, en qualitat de voluntàries, aporten la seva experiència per analitzar conjuntament els reptes del negoci i trobar-hi les millors solucions. Les relacions de mentoria es canalitzen mitjançant reunions online o presencials quinzenals o mensuals, durant un període d’entre 6 mesos i 1 any.
Notícies recomenades
-
Diners L’enginyeria sabadellenca IDP desenvoluparà el projecte d’una planta de tractament de residus a Murcia
-
Diners El BBVA insisteix: portarà les condicions que el Govern va dictar en l'OPA als tribunals
-
Diners El BBVA decideix mantenir l'opa al Banc Sabadell tot i la venda del TSB
-
Diners El BBVA admet que "no pot garantir" tots els beneficis esperats de l'opa i ja revisa "les sinèrgies" previstes
-
Diners La veu dels accionistes del Banc Sabadell: “Ara és el banc més creïble d’Espanya"
-
Diners El Banc Sabadell complica l'opa del BBVA amb la venda del TSB