ARA A PORTADA
Movento Stern presenta un programa d'accions solidàries a favor de l'SJD Pediatric Cancer Center

- Movento Stern presenta un programa d'accions solidàries a favor de l'SJD Pediatric Cancer Center
Publicat el 31 d’octubre de 2024 a les 18:54
Actualitzat el 31 d’octubre de 2024 a les 18:58
El concessionari Movento Stern (Mercedes-Benz), que pertany a la companyia nascuda a Sabadell, Moventia, ha presentat aquest dijous el programa d'accions solidàries d'aquest any en favor de l'SD Pediatric Cancer Center Barcelona de l'Hospital Sant Joan de Déu. L'acte, presentat per la periodista Cristina Cubero, ha tingut lloc a l'auditori Dr. Plaza de l'hospital barceloní.
Com ja ha succeït en anys anteriors, l'empresa de mobilitat ha reafirmat el seu compromís amb la investigació oncològica, anunciant diverses accions solidàries amb l'objectiu de recaptar fons per a l'SJD Pediatric Cancer Center Barcelona, centre monogràfic al servei de nens i adolescents amb càncer i les seves famílies.
A la presentació, que ha comptat amb la presència del cantant Antonio Orozco, com a padrí de la iniciativa solidària; de Llucià Ferrer, presentar de televisió i ràdio, que exercirà com a mestre de cerimònies d'algunes de les activitats; de Lluc Crusellas, considerat el millor xocolater del món, que també participarà en les accions d'aquest any, i de Miquel Martí Pierre, CEO de Movento, s'han desvetllat les iniciatives que l'empresa de mobilitat durà a terme a favor del centre de càncer pediàtric.
Entre les activitats, i per tercer any consecutiu, Movento Stern ha anunciat que celebrarà la seva popular Nit Solidària a les instal·lacions sabadellenques. El sopar benèfic comptarà amb la col·laboració de grans empreses i el suport de populars personatges, sigui Llucià Ferrer o Antonio Orozco, entre altres, amb l'objectiu d'aconseguir superar la recaptació del passat 2023.
Notícies recomenades
-
Diners Els accionistes minoritaris del Sabadell apunten "possibles acords ocults" entre l'inversor David Martínez i el BBVA
-
Diners ACCIÓ: 375.000 projectes empresarials i més de 250.000 llocs de treball en els seus 40 anys d'història
-
Diners Torres celebra la decisió de Martínez per ser una "clara mostra de l'enorme atractiu de l'oferta"
-
Diners El Consell del Banc Sabadell rebutja la millora del 10% del BBVA per ser a un "preu insuficient"
-
Diners El Banc Sabadell contraataca i eleva la retribució a l'accionista fins als 1.450 milions d'euros
-
Diners L'Ikea d'Alfafar, projectat i dirigit per una empresa de Sabadell, torna a fer de refugi per les intenses pluges