ARA A PORTADA
- ExpoNadó torna a Fira Sabadell el 9 i 10 de novembre
Publicat el
06 de novembre de 2024 a
les 16:01
El pròxim 9 i 10 de novembre, Sabadell acollirà la fira dedicada al món del nadó més important de Catalunya, l'ExpoNadó, que torna per sisena vegada al recinte de Fira Sabadell. Durant el cap de setmana s'oferirà un gran nombre d'activitats tant per a persones que es plantegen ser pares i mares en un futur o que aviat ho seran i pels que ja tenen infants de 0 a 4 anys.
La fira permetrà conèixer novetats del mercat, sent un aparador dels productes més innovadors per a nadons. De fet, a ExpoNació es podrà trobar una zona comercial on hi haurà des d'articles artesanals fins a les novetats de les grans marques del mercat de la puericultura. Alhora, la fira es transforma en un fòrum de suport, educació i comunitat per a pares i mares, ja que al llarg de tot el cap de setmana s'oferiran un gran nombre de tallers, conferències, xerrades i moltes altres propostes.
Alguns dels ponents de reconegut nivell i prestigi presents a la fira seran Armando Bastida, Carlos González, Miguel Assal i Núria Casas. A més, ExpoNadó inclourà zones de jocs gratuïtes dividides per edats, espai d'inflables o un espai amb food trucks, entre altres coses. Per a aquesta edició, també es comptarà amb un espai d'assessorament gratuït sobre l'embaràs, lactància i postpart.
Per conèixer totes les activitats i comprar les entrades es pot consultar el web https://www.feriadebebes.es/feria-de-bebes-sabadell/. Pel que fa a l'horari d'ExpoNadó, dissabte l'horari serà de 10 a 20 h i diumenge estarà oberta de 10 a 18 h.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Yomovo Kia Integral Car, entre els millors concessionaris d'Europa
-
Diners
IDP desenvoluparà el bessó digital d’un sistema robòtic per collir tomàquets cherry
-
Diners
Movento obre a Badalona el seu primer concessionari BYD
-
Diners
BBVA abonarà un dividend rècord de 37 cèntims per acció
-
Diners
Lluny dels objectius marcats en matèria de descarbonització: “No anem bé”
-
Diners
El VAB del Vallès Occidental creix un 2,7% i ja supera en un 12,3% el nivell d'activitat del 2019