ARA A PORTADA
Compren l'antiga seu de Fluidra a la Torre Millenium per 3,5 milions d'euros
L'adquisició de les tres plantes superiors sumen un total de 3.094 metres quadrats

- Una sabadellenca s'embarca en l'aventura per descobrir els secrets amagats al fons del mar
Publicat el 11 de desembre de 2024 a les 12:20
Actualitzat el 12 de desembre de 2024 a les 12:12
Repara Tu Deuda ha comprat l'antiga seu de Fluidra de Sabadell per 3,5 milions d'euros. La compra d'aquest edifici, que ocupa les tres plantes superiors de la Torre Millenium, "marca una fita en l'expansió del despatx i posa de manifest la seva solidesa i visió a llarg termini en el mercat immobiliari", exposen fonts de la companyia.
L'adquisició de les tres plantes superiors, que formava part de la cartera d'actius del fons francès ACEFA, sumen un total de 3.094 metres quadrats, i "destaca pel seu gran potencial de revaloració", fet que Repara Tu Deuda ha identificat com a "una oportunitat estratègica" dins del seu model de negoci. L'operació s'ha realitzat a través d'un lísing immobiliari i la transacció es va formalitzar davant els notaris sabadellencs Juan Gómez i Alejandro Sáez Ripoll. L'assessorament tècnic, legal i comercial de la consultora sabadellenca CALISEA Consulting especialitzada en la gestió de carteres de fons a nivell nacional i internacional, "ha estat clau per a dur a terme aquesta operació", exposen des de la companyia.
Actualment, un 71% de la cartera immobiliària de Repara Tu Deuda està formada per immobles d'oficines d'alt rendiment, i la resta es dedica a l'explotació de propietats residencials amb finalitats turístiques. El despatx està especialitzat en la cancel·lació de deutes i l'assessoria legal a particulars.
“Aquesta adquisició reafirma el nostre compromís amb el creixement estratègic del despatx i amb la consolidació de la nostra presència en el mercat immobiliari. La Torre Millenium és una inversió clau que s'alinea amb la nostra visió d'adquirir actius amb un fort potencial de revaloració a mitjà termini”, apunta Alicia García, CEO de la companyia, que destaca la importància d'aquesta compra per al futur de l'empresa. A banda de Sabadell, el despatx negocia ara la compra d'una oficina en una de les zones més reconegudes de negocis de Madrid per a l'any 2025.
Notícies recomenades
-
Diners Eloi Planes: "Un país necessita empresaris arrelats al territori”
-
Diners El salari mitjà brut anual de Sabadell, per sobre el català i espanyol
-
Diners Sabadell accelera les matriculacions: un 16,7% més
-
Diners Josep Oliu: "Amb el darrer drac hem tornat al castell perquè és on es defensa millor"
-
Diners La 1a edició de la Nit del Teixit Empresarial reconeix el potencial econòmic i social de Sabadell
-
Diners Economia eleva l'opa al Consell de Ministres