ARA A PORTADA
La Cambra estudia presentar recurs a la CNMC perquè no la reconeix com a part interessada en l'expedient de l'OPA
L’entitat referma la seva preocupació pel possible impacte negatiu de l’OPA de BBVA sobre el Banc Sabadell en el teixit empresarial vallesà
- La criminalitat a Sabadell: més drogues, furts i estafes per internet; menys delictes sexuals
Publicat el
24 de desembre de 2024 a
les 15:40
Actualitzat el
24 de desembre de 2024 a les
16:54
La Cambra de Comerç de Sabadell ha reafirmat el seu compromís en un comunicat amb les al·legacions presentades a la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència, tot i que la CNMC ha rebutjat reconèixer-la com a part interessada en l’expedient relacionat amb l’OPA de BBVA sobre el Banc Sabadell. De fet, l’entitat apunta que s'està estudiant la possibilitat de presentar un recurs contra aquesta decisió.
L’entitat expressa la seva preocupació pel possible impacte negatiu d’aquesta operació en el teixit empresarial de la seva àrea, formada per 33.684 empreses, moltes d'elles amb vincles històrics amb el Banc Sabadell. La Cambra alerta que la fusió podria afectar directament aquestes empreses, limitant opcions financeres i reduint la competitivitat del mercat bancari. Amb aquesta acció, la Cambra reafirma el seu compromís amb la defensa dels interessos generals de les empreses i del teixit econòmic de Sabadell i la seva àrea d’influència.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Una vintena d'empreses de Sabadell, amb potencial per treballar en defensa
-
Diners
Més de 400 persones assisteixen a la jornada de portes obertes de Grupo Mikalor: "És la demostració de la nostra aposta pel futur"
-
Diners
Més d’un segle portant el nom de Sabadell
-
Diners
Cambra Sabadell organitza una missió comercial a Singapur i Malàisia, dos mercats estratègics per a l'empresa exportadora
-
Diners
Un quart de segle oferint més oportunitats als joves
-
Diners
Vega Chargers presenta l'Orion 500 kW