ARA A PORTADA
Fluidra creix el 2024 (+21%) amb un benefici de 138 milions d’euros
Diners
La multinacional nascuda a la ciutat incrementa un 2,5% la facturació, que es manté per sobre dels 2.000 milions d’euros
- Fluidra creix el 2024 (+21%) amb un benefici de 138 milions d’euros
Publicat el
27 de febrer de 2025 a
les 13:01
L'empresa nascuda a Sabadell Fluidra va tancar 2024 amb un benefici net de 138 milions d’euros, un 21% més que l’any anterior i d’aquesta manera, es recupera de les pèrdues del 2023 (114 milions, un 28,8% menys), segons ha informat a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
Les vendes de la companyia dedicada al sector de les piscines i el wellness van pujar un 2,5%, fins a 2.102 milions, i destaca les millores a tots els mercats l’última part de l’any, especialment a Amèrica del Nord on es va obtenir un creixement de doble dígit. En canvi, en el global de 2024, el sud d’Europa va acabar l’exercici amb una reducció del 3,7% i la resta d’Europa d’un 1,6%, mentre que a la resta del món i a Amèrica del Nord es van incrementar un 0,7% i 7,5%, respectivament.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
CaixaBank guanya 4.962 milions d'euros fins al setembre, un 12,9% més que fa un any
-
Diners
El BBVA guanya un rècord de més de 9.000 milions d'euros fins al setembre, un 13,6% més
-
Diners
Banc Sabadell guanya 1.376 milions d'euros fins al setembre
-
Diners
Indra Group crearà 50 nous llocs de treball per desenvolupar les noves estacions remotes de Galileu
-
Diners
Donar una segona vida a un negoci "amb cartera de clients, trajectòria i un lloc dins del teixit econòmic"
-
Diners
Empresaris i experts analitzaran a Sabadell com afrontar els nous reptes de creixement i competitivitat