ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’abril de 2025 a
les 16:58
Actualitzat el
07 d’abril de 2025 a les
17:14
L'Associació d'Accionistes Minoritaris del Banc Sabadell ha remès aquest dilluns una carta a la presidenta de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC), Cani Fernández, sol·licitant ser tinguda en compte en el test de mercat que el regulador està realitzant en relació amb l'opa del BBVA sobre el Banc Sabadell.
Des de l'entitat presidida per Jordi Casas s'expressa la “preocupació” davant el fet que Competència hagi iniciat contactes amb diverses organitzacions empresarials i socials sense haver inclòs, fins ara, els representants dels accionistes minoritaris del Banc Sabadell. En la missiva, l'Associació defensa que representa “nombrosos inversors minoritaris, incloent-hi famílies fundadores del banc, que encara formen part del capital social”.
El novembre del 2024, l'Associació ja va sol·licitar participar en l'expedient obert per la CNMC, petició que va ser rebutjada juntament amb la d'altres 78 entitats. Des de l'entitat es reitera la “voluntat de col·laborar amb el regulador en aquest procés per oferir la perspectiva d’una part rellevant i legítima de l’accionariat, confiant així que la seva sol·licitud sigui atesa amb el rigor i la imparcialitat que exigeix una operació d’aquesta envergadura”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Diners
Creixen més d’un 7% les matriculacions d’industrials
-
Diners
Oriol Vinyals deixa Google per cofundar Discovery Loop
-
Diners
BBVA Seguros assoleix els 792 milions d'euros en primes
-
Diners
L’atur repunta a Sabadell després de quatre mesos a la baixa
-
Diners
Anytime Fitness obrirà el seu tercer gimnàs a Sabadell
-
Diners
El PIB per sabadellenc creix un 23% des del 2019