Hannun compra l’empresa Qhands Design

L'operació s'ha tancat per un import simbòlic d’un euro davant la delicada situació de l'empresa adquirida

Publicat el 26 d’agost de 2025 a les 12:53

Hannun ha tancat l’adquisició de Qhands Design per un import simbòlic d’un euro. L'empresa, amb seu al municipi osonenc de Sant Miquel de Balenyà, també es dedica al sector del moble. L’operació forma part de l’estratègia de creixement orgànic de la firma amb seu a Castellar i nascuda a cavall de Matadepera i Terrassa. El preu es justifica per la situació econòmica i financera adversa de la societat adquirida, que presentava fons propis negatius.

Com a part dels compromisos adquirits, Hannun proporcionarà a Qhands Design S.L.U. un préstec participatiu de 80.000 euros per cobrir necessitats de circulant i finançament productiu. Aquesta integració permetrà a Hannun obtenir sinergies operatives rellevants, així com una major integració vertical del seu negoci, i optimitzar tant la logística com la seva oferta comercial.

Per la seva part, David Fernández, soci i administrador únic de Qhands Design, es compromet a continuar al comandament durant almenys tres anys, amb exclusivitat i dedicació a jornada completa. A més, Hannun tanca l’exercici amb una xifra de negoci de 448.000 euros, i un ebitda de 332 euros.