El president del BBVA, Carlos Torres, ha defensat que en el cas que l’opa del BBVA al Banc Sabadell acabi prosperant, la xifra de llocs de treball que es perdran serà “tremendament més baixes”, fent referència a la forquilla que la patronal de la petita i mitjana empresa, Pimec, i els sindicats han estimat entre 7.000 i 10.000 persones. “Està fora de la realitat”, ha etzibat, en una entrevista a RAC1, malgrat evitar posar xifres.
En la mateixa línia, Torres ha afegit que pensar en un ajustament d’aquestes magnituds són “temors infundats”, ja que segons Torres la reestructuració laboral comportaria “xifres molt inferiors” i fruit d’una negociació amb els sindicats marcada per la voluntarietat.
D’altra banda, i entre altres temes, Torres ha reiterat que el BBVA no millorarà l’oferta presentada als accionistes del Banc Sabadell: “És tremendament atractiva. Espero i confio que els accionistes del Banc Sabadell pugui decidir aviat”.
Preguntat pel manteniment de la marca Sabadell, en cas que l'opa acabi prosperant, ha assegurat que la mantindran "tot el temps que tingui sentit" i ha diferenciat aquest procés del de la integració de les caixes d'estalvis. Torres s'ha compromès a mantenir una seu i un centre de gestió "molt clar" a Sant Cugat. "Estem unint dos grans bancs i construirem sobre les fortaleses del Sabadell", ha afirmat. "Hem apostat i continuarem apostant fort per Catalunya", ha sentenciat.