
ARA A PORTADA
-
Les cares de la Selectivitat 2025 a Sabadell: com ho heu viscut? I ara, què? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell, entre el millor 12% de ciutats segons el disseny per a la salut i el benestar: "Encara hi ha marge de millora" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
La unitat del Taulí que no dorm: preparada per operar les 24 hores els 365 dies de l'any Sergi Gonzàlez Reginaldo
-

- El ple nomenarà els membres per constituir el Consell d’Acció Social
Publicat el 28 de novembre de 2020 a les 00:32
Fa un any analitzàvem al D.S. el canvi que s’havia produït a la presidència d’algunes de les principals institucions de la ciutat. Marta Farrés, a l’Ajuntament; Rosvi Moix, al Gremi de Fabricants; Montse Font, a la Creu Roja; i Concepció Cabanes, a Mans Unides.
La malaurada i recent desaparició de Josep Maria Benaul a la direcció de la Fundació Bosch i Cardellach obligava a establir un relleu al capdavant de la institució. La persona triada va ser l’arquitecta Isabel Vega. Inicialment es va presentar amb perfil continuista de la ingent tasca desenvolupada per Benaul. En la primera compareixença pública, però, ja ha mostrat quines seran les seves línies mestres. Atreure coneixement jove i buscar sinergies. En definitiva, ‘obrir’ la Fundació Bosch i Cardellach a la ciutat. És un punt de partida interessant per a una institució que vol ajudar perquè la ciutat sigui un referent.
En el mateix sentit s’ha mostrat la delegació del Vallès dels Enginyers Industrials de Catalunya, que ha apostat per quedar-se a la ciutat per sumar esforços i aconseguir fer de Sabadell un referent. Si a aquests fets sumem que el Banc Sabadell ha aturat la fusió amb el BBVA per prioritzar el seu mercat nacional, tenim bones notícies. Caldrà veure si la ciutat respon a aquestes apostes.
