ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
20 de gener de 2016 a
les 18:53
El Patronat de la Fundació de l’Esport Sabadellenc acordó, de forma conjunta por parte de sus componentes, abrir un período de análisis y revisión del actual modelo para decidir si es viable iniciar una nueva etapa o resolver la definitiva disolución. Según ha podido saber D.S., existe un notable malestar por las declaraciones que efectuó la exregidora d’Esports, Glòria Rubio, quien puso en duda el modelo e incluso insinuó posibles «irregularidades». En el transcurso de una sesión extraordinaria del Patronat se renovaron cargos y se designó presidenta de la Fundació a la teniente de alcalde y regidora d’Esports, Marisol Martínez. Existe coincidencia en revisar el modelo de la Fundació—vigente en los últimos 10 años—y establecer un tiempo de reflexión antes de tomar una decisión definitiva.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Glòria Estopà guanya l'Europeu amb la selecció espanyola U18
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent