ARA A PORTADA
Golejada del Sabadell Nord per mantenir el lideratge (7-0)
- Golejada del Sabadell Nord per mantenir el lideratge (7-0)
Publicat el 09 d’abril de 2018 a les 12:23
Actualitzat el 17 d’octubre de 2023 a les 18:52
Jornada rodona per al Sabadell Nord. La golejada dels jugadors de Quico Díaz per un contundent 7 a 0, sumat a la important victòria del Can Rull RT contra el Parets -rival directe-, permet a l'equip sabadellenc tenir un coixí de tres punts d'avantatge sobre el segon classificat quan resten 7 partits per disputar-se.
El Bellavista, descendit matemàticament, es va presentar amb 10 jugadors de camp i només va poder aguantar 45 minuts. L'equip sabadellenc, coneixedor de la importància del partit -a l'anada anaven perdent 2-0 quan només s'havien disputat 8 minuts d'encontre-, va sortir amb la lliçó apresa i al minut 8 Jairo, autor de 6 gols, va marcar, de penal, el primer gol del conjunt de Quico Díaz. Pocs minuts després (min.10), una genialitat del golejador del partit va servir per fer pujar al marcador el segon gol davant del centenar d'espectadors que tot i les inclemències meteorològiques van voler donar suport a l'equip. El Sabadell Nord ja havia fet el més important: obrir la llauna.
No obstant això, tot i les nombroses ocasions desaprofitades pels locals, el resultat no es va moure i es va arribar a la mitja part amb un 2-0. A la represa -Quico Díaz va voler premiar el treball del porter Andy i li va donar l'oportunitat de disputar els darrers 45 minuts davant l'afició-, el conjunt sabadellenc va prémer l'accelerador, per desesperació dels jugadors del Bellavista, i amb un obrir i tancar d'ulls van situar el 6 a 0 al marcador (min.68). En els darrers minuts, l'incombustible Jairo va marcar el sisè gol del seu compte particular i tancar un partit plàcid pels líders de la Segona Catalana.
Notícies recomenades
-
Esports
FOTOS | La Cap d'Any Race acomiada el 2025 amb una marea de corredors pels carrers de la ciutat
-
Esports
FOTOS | El CE Sabadell tanca l'any amb més de mig miler de persones a la Nova Creu Alta
-
Esports
"Ni a Barcelona ni a Nova York... per Cap d'Any venim a Sabadell"
-
Esports
Josep Lluís Llusià, president del Cercle Sabadellès: "Som un club viu i atractiu, però hem de posar un límit per no baixar la qualitat"
-
Esports
El CNS Tennis Taula, gran triomfador del Campionat de Catalunya de Joves
-
Esports
Una nova proposta d'oci per a joves a la Creu Alta de la mà d'una entitat centenària