ARA A PORTADA
-
Cerdanyola del Vallès Organitzar un viatge a Mart, crear un partit polític o convertir-se en forense: "He descobert un món nou" Marc Béjar Permanyer
-
Diners L'hotel de Sant Pau de Riu-sec celebra l’aterratge a la ciutat: “Sabadell està de moda i ho estem aprofitant” Manel Camps
-
Cultura i oci Joan Carreras interpreta els neguits de Shakespeare que avui dia pots trobar a 'X' Guillem Plans Roca
-
Sabadell La Roureda se'n va de festa major: "Volem portar l'alegria als carrers i crear comunitat" Redacció
-
- Normalitat als FGC
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
13 de novembre de 2018 a
les 19:08
El campió del món de tennis taula adaptat, Jordi Morales, va rebre el merescut reconeixement de l'Ajuntament en un acte celebrat a la Sala de Plens, amb la presència de l'alcalde Maties Serracant, la Tinent d'alcalde i regidora d'Esports, Marisol Martínez, el vicepresident del Club Natació Sabadell, Raúl Barroso, familiars i components de la secció de tennis taula de l'entitat amb el seu president Pere Weisz al capdavant. L'alcalde va recordar la seva "emoció" quan va veure el vídeo de la decisiva final i va destacar "que darrere d'aquest títol hi ha molta feina, un no és campió del món d'un dia per l'altre".
Marisol Martínez va agrair a Jordi Morales que tornés a posar Sabadell "com un referent i una ciutat única en el món de l'esport". Un cop més va voler matisar que "em nego a parlar d'un esport de discapacitats. El Jordi és campió del món entre iguals i un exemple a seguir". El vicepresident Raúl Barroso, en representació del Club Natació, va reiterar que "significa un honor tenir a esportistes com el Jordi a l'entitat" i també va destacar "el creixement fulgurant de la secció en l'últim any".
Va posar la cirereta el gran protagonista, un Jordi Morales que va admetre sentir-se una mica "desbordat" amb tants actes i entrevistes en les últimes setmanes. "Però mai n'hi ha prou. Quan em pregunten què vaig sentir, recordo els moments difícils i decepcions per valorar encara més aquest títol. És un fet momentani que dura poc i toca valorar tot el que hi ha al darrere. Sense la tasca de tot un equip no s'arriba enlloc". Va rebre com obsequi la imatge de la recuperada aixeta de la ciutat, un símbol molt lligat a la Torre de l'Aigua.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El Tribunal Suprem confirma definitivament la victòria del sabadellenc Joan Soteras a les eleccions de l'FCF del 2023
-
Esports
Isaac Marcos, nou entrenador del juvenil del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell renova Kaiser fins al 2027
-
Esports
Dani Fernández, escollit en l'equip ideal de la Lliga Asobal
-
Esports
Set curiositats del retorn del CE Sabadell a la Lliga Hypermotion
-
Esports
"Ara ja saben que Cap Verd no és una ciutat del Brasil": el somni mundialista d'una selecció debutant, als ulls d'un sabadellenc d'adopció