ARA A PORTADA
-
-
El teixit empresarial alerta que la inestabilitat internacional "no és positiva" per a les empreses Manel Camps
-
David Cid (Comuns Sumar): "Hem posat el primer raïl del tramvia entre Sabadell, Terrassa i la UAB" Albert Acín Serra
-
Quan la vocació et porta a exercir molt lluny de casa: "Fem tota mena d'operacions, fins i tot de mossegades de serp" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De Sabadell a Austràlia: Helena Sensarrich i Mariona Duran mantenen viva la cultura catalana lluny de casa Ana López
El Mercantil es queda sense el repòquer (2-2)
- El temps: núvols i algun ruixat
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
17 de novembre de 2018 a
les 19:29
No ha pogut ser. El Mercantil aspirava a fer un espectacular repòquer de victòries consecutives a la Lliga Nacional juvenil, però s'ha trobat amb un lluitador Unificació Bellvitge que ha esgarrapat un empat (2-2) al camp d'Arraona-Merinals. Ha estat un partit molt obert i amb alternatives. De fet, els dos equips han esgotat tota l'artilleria en la primera mitja hora de joc.
En dues ocasions s'ha avançat el conjunt barceloní. I en les dues ha respost amb rapidesa el conjunt de Carlos López. Aiman ha igualat el 0-1 i poc després, la Unificació tornava a veure porteria des del punt de penal. Només 8 minuts després, Joan Poch deixava el 2-2 que ja seria definitiu.
A la represa el partit ha mantingut la intensitat, però ha baixat la inspiració ofensiva d'ambdós equips. Pràcticament no hi ha hagut ocasions clares. El Mercantil ho ha intentat des de fora de l'àrea mentre la Unificació no ha trobat la fórmula de superar la defensa mercantilista liderada per un gran Ivan. La polèmica ha arribat a 4 minuts del final quan s'ha produït un gol-fantasma en la porteria visitant. Els jugadors mercantilistes han reclamat que la pilota havia traspassat totalment la línia de meta, però l'àrbitre i l'assistent no ho han vist així. En l'afegit, sota una intensa pluja, ha arribat l'ensurt en un remat al travesser de la porteria de Jordi, però l'acció estava anul·lada per fora de joc.
El desenllaç es pot considerar un just premi a l'esforç i gran treball d'ambdós equips. L'empat frena una mica la gran escalada mercantilista, però sumar sempre és important i els nois de Carlos López es consoliden a la zona tranquil·la de la taula i cada cop veuen més lluny el descens.
Mercantil: Jordi; Boira, Silvestre, Ivan, Soto, Alex Sánchez, Aiman, Jonathan, Joan Poch, Carlos i Picón (Iker, Ruano i Kuele).
Notícies recomenades
-
Esports
Solvent victòria de l'Astralpool CN Sabadell en l'estrena a la Copa de la Reina
-
Esports
El CE Sabadell, a fer-se fort a casa en l'inici de l'últim terç de lliga
-
Esports
Paco Herrera, l'home orquestra del Can Rull Rómulo Tronchoni: "Continuaré venint aquí fins que em mori"
-
Esports
És recomanable la pràctica esportiva durant l’embaràs i el postpart?
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell, davant de la Copa de la Reina més complicada
-
Esports
Rodri Escudero: "Quan quedin tres o quatre partits ja farem càlculs, és molt d'hora per mirar què fan els altres"