ARA A PORTADA
El Mercantil es queda sense el repòquer (2-2)
- El temps: núvols i algun ruixat
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
17 de novembre de 2018 a
les 19:29
No ha pogut ser. El Mercantil aspirava a fer un espectacular repòquer de victòries consecutives a la Lliga Nacional juvenil, però s'ha trobat amb un lluitador Unificació Bellvitge que ha esgarrapat un empat (2-2) al camp d'Arraona-Merinals. Ha estat un partit molt obert i amb alternatives. De fet, els dos equips han esgotat tota l'artilleria en la primera mitja hora de joc.
En dues ocasions s'ha avançat el conjunt barceloní. I en les dues ha respost amb rapidesa el conjunt de Carlos López. Aiman ha igualat el 0-1 i poc després, la Unificació tornava a veure porteria des del punt de penal. Només 8 minuts després, Joan Poch deixava el 2-2 que ja seria definitiu.
A la represa el partit ha mantingut la intensitat, però ha baixat la inspiració ofensiva d'ambdós equips. Pràcticament no hi ha hagut ocasions clares. El Mercantil ho ha intentat des de fora de l'àrea mentre la Unificació no ha trobat la fórmula de superar la defensa mercantilista liderada per un gran Ivan. La polèmica ha arribat a 4 minuts del final quan s'ha produït un gol-fantasma en la porteria visitant. Els jugadors mercantilistes han reclamat que la pilota havia traspassat totalment la línia de meta, però l'àrbitre i l'assistent no ho han vist així. En l'afegit, sota una intensa pluja, ha arribat l'ensurt en un remat al travesser de la porteria de Jordi, però l'acció estava anul·lada per fora de joc.
El desenllaç es pot considerar un just premi a l'esforç i gran treball d'ambdós equips. L'empat frena una mica la gran escalada mercantilista, però sumar sempre és important i els nois de Carlos López es consoliden a la zona tranquil·la de la taula i cada cop veuen més lluny el descens.
Mercantil: Jordi; Boira, Silvestre, Ivan, Soto, Alex Sánchez, Aiman, Jonathan, Joan Poch, Carlos i Picón (Iker, Ruano i Kuele).
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell s'acomiada de la lluita per la lliga amb una nova derrota contra l'Assolim Mataró
-
Esports
El Tennis Sabadell, campió i subcampió d'Espanya d'esquaix per equips
-
Esports
El CE Sabadell afronta l'última jornada amb el segon lloc en joc i contra un rival que es juga la temporada
-
Esports
Marc Cabestany no continuarà al capdavant del filial del CE Sabadell
-
Esports
Primer assalt pel títol: el CN Sabadell vol donar la sorpresa a la Sant Sebastià
-
Esports
Sabadell, capital del pickleball català