ARA A PORTADA
Torneig solidari d'iPadelTeam a benefici d'Andi Sabadell
- El temps: sol al matí i algun núvol a la tarda
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
03 de desembre de 2018 a
les 20:22
El pròxim 15 de desembre, el pàdel oferirà la versió més solidària gràcies a la iniciativa d'iPadelTeam Vallès -entitat ubicada en el carrer Narcís Munturiol en el municipi de Sant Quirze del Vallès- que organitza un torneig amb l'objectiu de recollir fons que aniran a benefici d'Andi Sabadell, associació que treballa amb persones amb síndrome de Down i discapacitats intel·lectuals.
El preu de la inscripció és de 20 euros i inclou una samarreta tècnica de regal. Es jugarà en Primera i Segona Categoria masculina i Segona i Tercera femenina. Es garanteix la disputa de 3 partits de 30 minuts. Els participants gaudiran d'aigua i fruita durant el torneig. El torneig es disputarà entre les 14 i 23 hores del dia 15 a les instal·lacions indoor d'iPadelTeam Vallès.
Es poden fer les inscripcions a través del Manel (646339122) i Luis (609590562). També se celebraran diverses activitats, com l'actuació del Dj. Cristian Monasor i hi haurà un sorteig de regals. Entre els premis cal destacar una pala Head Alpha Elite pels guanyadors i una ampolla de Cava Magnum per als finalistes. Tot plegat per afavorir una associació que està fent una gran feina social.
Notícies recomenades
-
Esports
El CN Sabadell colpeja primer en el 'play-off' amb una treballada victòria a Múrcia
-
Esports
Iliyan Radulov guanya el quart torneig ITF del Cercle Sabadellès
-
Esports
El filial del CE Sabadell lluitarà fins al final pel 'play-off'
-
Esports
El FS Sabadell Femení guanya i certifica la permanència a Segona Nacional
-
Esports
Derrota cruel del CN Sabadell en el primer assalt de les semifinals davant el CN Barcelona
-
Esports
El CE Sabadell reacciona massa tard davant de l'Atlético Madrileño i es complica el primer lloc