ARA A PORTADA
-
Alícia Romero: “Més finançament per a la Generalitat serà més finançament per als ajuntaments” Albert Acín Serra | Laura Massallé
-
El CE Sabadell es queda a zero davant de l'Alcorcón, però manté la distància al capdavant de la taula Marc Segarra Rodríguez
-
El repte d'un riu Ripoll de 40 quilòmetres i obert a la ciutadania: "El seu rol és vital" Marc Béjar Permanyer
-
-
Seligrat: "el resultat és injust"
L'entrenador del CE Sabadell valora la derrota contra l'Alcoià (0-1)
- El temps: dimarts de cel serè
Publicat el 16 de desembre de 2018 a les 20:03
Actualitzat el 16 de desembre de 2018 a les 20:54
El tècnic arlequinat Toni Seligrat ha expressat la seva frustració després de caure “injustament” davant l'Alcoià. Respecte al joc exhibit dels seus homes l'entrenador del CE Sabadell ha destacat “l'actitud al llarg dels 90 minuts” amb un únic retret: “ens ha faltat un gol o bé no haver-ne encaixat cap”.
Sobre el plantejament del conjunt rival, amb una línia defensiva de cinc homes, quatre migcampistes -tots ells de caràcter defensiu- i un home de referència, Seligrat ha reconegut que davant d'aquest plantejament “ens costa molt trobar la manera de fer gol”. Tanmateix, en un dia on l'equip ha fet fins a quinze serveis de cantonada i catorze faltes laterals sumant un total d'una cinquantena de pilotes a l'àrea Seligrat ha lamentat que en un dia com avui “la casualitat de no tenir un altre jugador d'alçada per totes aquestes aèries”.
Respecte a les dues decisions polèmiques del partit, Seligrat no ha dubtat ni un instant en afirmar que la jugada d'Adri ha estat un “penal claríssim” si bé és cert que a la segona “no ho he pogut veure molt bé tot i que els meus scouters m'han dit que també ho ha estat”.
El CE Sabadell, després de la dissetena jornada queda a sis punts del playoff, una situació que al tècnic arlequinat el té molt “fotut” per quatre motius: “per com s'ha produit, per la oportunitat perduda d'escurçar la distància amb els rivals capdavanters, perquè ens han guanyat jugant d'una manera que ells ho consideren un delicte esportiu -en referència a les declaracions del tècnic Vicente Mir sobre el joc de Seligrat- i per l'actitud dels meus jugadors”.
Antonio Domínguez: "No hem estat del tot encertats"
El migcampista arlequinat Antonio Domínguez ha lamentat "l'oportunitat perduda" després dels resultats que s'han produït. En la mateixa línia, però, el jugador de Punta Umbría ha fet autocrítica en afirmar que "no hem estat del tot encertats". Tot i la derrota, Domínguez ha volgut treure ferro comentant que "fa deu jornades estàvem a la part baixa de la taula i ara estem a tocar del playoffs. Això és molt llarg i a partir demà ja hem de començar a pensar amb el següent partit davant l'Egea".
Podeu llegir la crònica en el següent enllaç
Notícies recomenades
-
Esports
Queralt Castellet es penja el bronze als X Games
-
Esports
Jaël Bestué triomfa en un Míting Internacional a Sabadell sense rècords
-
Esports
El CE Sabadell rep un aspirant adormit en el primer dels dos partits seguits a casa
-
Esports
De l’aigua a les xarxes: la vida d'una 'influencer' hongaresa a Sabadell
-
Esports
El SAFA presenta els seus equips en una jornada rodona
-
Esports
Roger Martínez, entre la universitat i l’elit: competir a casa en plena època d’exàmens