L'Ajuntament ha aprovat les subvencions per promocionar l'esport a les escoles fora de l'horari de classes a 49 centres de la ciutat. Els ajuts comprenen el curs 2018-19 i sumen un import total de 60.000 euros.
En aquesta convocatòria, i per segon any consecutiu, tots els centres escolars públics han rebut un ajut extra de set punts en la valoració final de la seva subvenció. De la mateixa manera, els centres que formen part del Pla Educatiu d’Entorn (PEE) tenen l’opció a rebre 1.500 euros més que la resta, ja que són aquelles que acullen a alumnes de famílies amb menys recursos econòmics.
Amb aquestes modificacions, expliquen des de l’Ajuntament, es facilita als centres públics -i especialment als que formen part del PEE- rebre un ajut superior al que rebien fa dos anys per fer pràctica esportiva.
ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- El temps: dimarts de cel serè
Publicat el
17 de desembre de 2018 a
les 15:46
Actualitzat el
17 de desembre de 2018 a les
19:17
Notícies recomenades
-
Esports
David de la Cruz participarà per dotzena vegada a La Vuelta
-
Esports
Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell"
-
Esports
El CE Sabadell anuncia la sortida de Rodri Escudero
-
Esports
Qui és Antonio Neri, el nou inversor i conseller del CE Sabadell?
-
Esports
Eneko Sánchez, el jove nedador artístic sabadellenc que ja és campió del món: "Entrenem moltes hores i qualsevol detall et pot deixar fora"
-
Esports
Una llegenda de Queen i un campió de Fórmula 1, amb la samarreta del Sabadell: la història d'una foto sorprenent