ARA A PORTADA
Cara i creu del voleibol del Club Natació Sabadell
- El temps: Dijous de sol i fred
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 21 de gener de 2019 a les 20:12
L'equip femení del Club Natació Sabadell va aconseguir una victòria vital sobre el CH Bordils (3-1) en el seu objectiu d'optar a les posicions de privilegi de la Primera Divisió Nacional. El rival, però, ho va posar molt difícil, mantenint un frec a frec fins al final. Després d'avançar-se amb un 25-21, el marcador es va igualar gràcies al 19-25 del segon set. Calia reaccionar i les nadadores van donar un cop de puny a la taula, per liquidar per la via ràpida i amb contundència en els dos següents sets (25-14 i 25-17).
En categoria masculina, el C.N. Sabadell afrontava un llarg i difícil desplaçament a Gran Canaria per enfrontar-se al CV Sant Roque. Tot i perdre (3-1), els sabadellencs van plantar cara en tot moment. La igualtat va ser la tònica, com van reflectir els guarismes (25-25, 25-21, 25-27 i 25-14). El conjunt de Jordi Fernàndez va tenir opcions de remuntada, però a l'últim set es va veure superat definitivament.
En els equips de Base, cal destacar que els equips de les categories cadet i juvenil femení han aconseguit assegurar de forma matemàtica la permanència a Primera Divisió. D'altra banda, els conjunts juvenil i cadet que militen a la Tercera Divisió han tancat la primera fase com a primers de grup guanyant-se amb escreix la plaça per lluitar durant el segon tram de competició per l'ascens a Segona Categoria.
Notícies recomenades
-
Esports
"Després de l'esport, continuem sent persones"
-
Esports
La sabadellenca Nona Pérez, escollida millor waterpolista europea de l'any
-
Esports
Derrota cruel del FS Sabadell Femení en un duel directe a la zona baixa
-
Esports
Un de cada per als sèniors del CNS Vòlei
-
Esports
Quatre de l'Astralpool CN Sabadell i una sabadellenca, a l'Europeu femení de waterpolo
-
Esports
El CE Sabadell es queda a zero davant de l'Alcorcón, però manté la distància al capdavant de la taula