ARA A PORTADA
-
Dues veïnes de Sabadell denuncien la Sareb: "Ens reclamen tres milions d'euros i em puc quedar sense pis" Marta Ordóñez
-
"No cliquis, no descarreguis, no truquis": què cal fer davant d'una ciberestafa, segons els Mossos? Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Una mobilitat sostenible, però mantenint el pes de la indústria automobilística: "No per 'salvar' unes coses en 'matem' d’altres. Aquest és el gran repte" Manel Camps
El Club Natació aconsegueix la quinzena Copa de la Reina de waterpolo
- El temps: Dimarts assolellat amb algun núvol al matí
Publicat el
11 de febrer de 2019 a
les 18:06
Amb patiment. El Club Natació Sabadell va aixecar la quinzena Copa de la Reina del Club -l’onzè en les últimes dotze edicions- després de superar el CN Sant Andreu en una final molt igualada (11-9) disputada al Complex de Sant Feliu de Llobregat, plena a vessar. Els dos conjunts van oferir un gran espectacle. Des del xiulet inicial va quedar palès que el desenllaç del partit es resoldria per petits detalls. Judith Forca -MVP de la final amb quatre dianes- i Maica Garcia van igualar els gols de Ruth Ariño i l’exnedadora Pili Peña en un quart on les porteres Paula Nieto i Laura Ester van tenir actuació destacada (2-2).
En el segon període, de nou, les andreuenques agafaven la iniciativa en el marcador (2-3) però un parcial de 2-0 permetia a les sabadellenques situar-se 4 a 3 (min.11) gràcies a les dianes d’Anni i Maggie Steffens. Tot i això, les de Javi Aznar tornaven a donar la volta a l’electrònic gràcies als gols de Keuning i d’Anna Gual, aquest últim sobre la botzina (4-5).
A la represa l’expulsió de Marina Cordobés va donar ales a les andreuenques que a través de Peña situaven el 4 a 6 (min.18). Guanyar la Copa exigia el millor de les waterpolistes de David Palma que necessitaven remuntar la final. Judith Forca, amb dues dianes i Anni Espar de penal, es van encarregar de mantenir vives les esperances abans d’arribar al quart i definitiu període (7-8).
Un quart període fantàstic en l’aspecte defensiu del Club Natació Sabadell va servir per encarrilar el camí cap a la quinzena Copa de la Reina. Novament la imparable Forca i la rubinenca Bea Ortiz avançaven a les nedadores (9-8). Un moment clau (min.28) que Maica i Maggie Steffens no desaprofitarien sentenciar el triomf i conquistar la quinzena Copa de la Reina de l’entitat nedadora.
Notícies recomenades
-
Esports
Arthur Bonaldo: "Estem en un punt de temporada que cada partit és com una final"
-
Esports
Córrer amb una malaltia invisible i convertir-se en referent: "Quan em van diagnosticar, no sabia ni què era"
-
Esports
La SWIT Cup, més internacional i multitudinària que mai en la seva quarta edició
-
Esports
Fita històrica al Sabadell BQ Vallès: el júnior femení es classifica per a la final a quatre de Catalunya
-
Esports
L'Astralpool CN Sabadell ja coneix l'últim rival en el seu camí cap a la 'final four' de la Champions
-
Esports
Katarina Zavatska guanya el tercer Open Lexus del Tennis Sabadell